~De Hal..

 

De Hal is zover af, dat ik er spulletjes
neer kan zetten, maar of het ook
zo blijft staan weet ik nog niet…

De muren zijn hetzelfde als op de overloop
wat ik al eerder liet zien, dus
Ik heb ook alles in dezelfde kleur gehouden!
Wel zo mooi en wel zo rustig!


De Kapstok was al donker grijs geschilderd
toen we ‘m kochten
hij ziet er heel erg geleefd en gebruikt uit.
Deze laat ik ook zo, want het past
prima bij de licht grijze en witte muren.

 

Bovenop de kapstok staat een
oude Leren Hoedendoos.
en een ronde leren Koffer.


Naast het wit geschilderde klepbankje
staat een grote reiskoffer die ik afgelopen
weekend bij Karin van Brocaatje at Home
heb gekocht en opgehaald …
en zo ook het lieve knuffelbeertje…


Richard en Ik hebben er een dagje uit van gemaakt
en hebben onderweg gepicknickt in Hattem.

Karin en haar man Kars zijn ontzettend
lief en aardig stel en mede daardoor zijn
we langer dan gepland gebleven!
Nogmaals Dank voor jullie gastvrijheid!

Ik heb nog een paar prachtige spulletjes meer,
bij haar gekocht, maar die laat
ik de volgende keer wel zien!
Hieronder nog een paar leuke foto’s
van ons nieuwe hoekje!
Lieve Groetjes!


5 opmerkingen:

  1. Nou, dat ziet er gezellig uit.
    een warm welkom zeg maar.
    Groetjes, joni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Anna,

    meid wat ziet het er gezellig uit,en de koffer hoort daar gewoon he :-)
    Wij vonden het ook reuze gezellig dat jij en Richard er waren.
    Doen we nog eens over hoor,komen we met de Maria jullie kant op.

    Groetjesssss van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo'n grote reiskoffer... heb zelf een aantal kleintjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MOOI!! Er komt zo langzamerhand schot in he?? Veel plezier met inrichten verder hoor, en geniety tussendoor ook vooral van het heerlijke weer :)

    Groetjes...van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit. Vooral niets doen aan die kapstok, hoe geleefder hoe mooie, is mijn idee.
    Zo'n emaiile kan heb ik laatst zelf ook gekocht, dus die is helemaal mijn smaak, zeker met dat lieve beertje ervoor.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.