~Oh oh Ik ben Getikt!!

getikt


Een nieuw verschijnsel in Blogland
om nét iets meer van de ander te weten te komen.
Dus ben ik nu een tikkie getikt
door Yolanda
De bedoeling is dat ik onderstaande vragen beantwoord
en dan die tik doorgeef aan 4 andere dames!

 

4 Dingen die in mijn Tas zitten:
-Mijn Knip natuurlijk, en papieren zoals rijbewijs, 
Mobiel, sleutelbos en mijn medicijnen.
en nog wel meer hoor, maar zonder
deze dingen ga ik iig nooit de deur uit!


4 Dingen uit mijn Bureaulade:
-Ik bewaar alle foto’s en briefjes
en kleine cadeautjes in mijn lades.

-en zo ook haak en brei patroontjes 
-Boekjes zoals wandelroutes, fietsroutes e.d.
-Pennen, scharen, plakband ect.


4 Favo's uit onze Slaapkamer:
-Als eerste ons prachtige Franse spijlenbed

-Houten Engel, ooit gekregen van mijn ouders.

-Mijn Lieve schat, KELLY
die mij altijd achterna loopt, als ik boven ben is zij daar ook
als ik weer naar beneden ga, gaat ze ook weer mee.

-Mijn Handgemaakte Sprei in prachtige kleuren
Gehaakt met Granny Squares.
   

4 Dingen die ik graag nog eens zou willen doen:
Tja dat is een moeilijke, Ik weet maar 1
Dat is vast niet erg toch?

SeaWorld releases loggerhead hatchlings 52
-Ik zou graag eens meedoen met WWF
en zo de Eieren van Zeeschildpadden
beschermen tegen rovers en uitbuiters!
of het helpen met de kleintjes vrij te laten.
Zoals op foto hierboven.

 

4 Dingen die ik nu heel leuk vind:
-Als eerste natuurlijk Richard en mijn dieren
-Ons prachtige oude huisje
die we aan het opknappen zijn en die
ik dan opnieuw mag inrichten.
-Onze geweldig stukje paradijs op aarde.
-en bloggen natuurlijk ;o)


4 Dingen die jullie nog niet over mij wisten:
-Eigenlijk altijd in het Zwart gekleed ben.

Ik hou niet van kleur, tenminste van de
meeste niet. Ik hou bijv. wel van pastel,
maar niet voor mijn kleding
Ik hou ook erg van wit maar zo ook weer niet
voor mijn kleding…
tja dan blijft er weinig over als zwart
-Verder rook en drink ik niet
-Ik vloek en scheld nooit en mopper weinig
Vaak gewoonlijk alleen op mezelf ..hihi
-Ik een zwak heb voor verwaarloosde
en mishandelde dieren,
maar DÁT wisten jullie vast al wel..hihi
 


En het leukste van alles, het doorgeven
van deze tik aan 4 anderen ;o)
-Brocaatje @Home van Karin
-Pink Princess van Marjan
-Allemaal kleurtjes van Irma
-G-Style van Gea

Nu zijn jullie aan de beurt..
Succes Dames!!!

3 opmerkingen:

  1. hahahaha je hoeft geen sorry te zeggen hoor ik ga er helemaal voor binnekort geef ik mij helemaal bloot nou ja spreek woordelijk dan he.
    leuk die dingen over jouw te lezen we hebben veel overeenkomsten, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Anne
    nou ik ben een stuk wijzer geworden hoor!! hihihi
    leuk dat je je zo open en bloot weergeeft!
    Fijne dag hoor
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al getikt.............hahaha!! ...ik al drie keer ofzo......maar iedereen weet alles al van mij.............dusse ik blijf buiten spel staan........hahahah!! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.