Soms heb je van die dingen....




Een huis langzaam inrichten...
een inrichting moet groeien en
dat lukt het beste als je er ruim de tijd voor neemt.
Je kunt dan rustig bekijken wat je eigenlijk wilt,
dat scheelt vaak ook veel geld.
Je moet jezelf de tijd gunnen om ergens tegenaan te lopen!
Ik zie in huis een plekje,
waar ik nog graag iets zou willen...
dat hou ik dan goed ik mijn hoofd.
Als ik dan ergens iets zie staan?
dan weet ik gewoon dat dat hét is wat ik zoek!!!

Tja, soms heb je van die dingen,
als je die ergens ziet dan MOET je die gewoonweg hebben.
en uiteindelijk dat zijn ook vaak de dingen
waar je dan nóóóóóit meer afstand van wil doen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.