Nostalgie


Toen ik een klein meisje was... lang lang geleden..
was ik een echt poppenmoedertje!
Deze 2 poppen waren mijn lievelings poppen.
Mijn moeder heeft hun kleding zelfgemaakt!
-
De orginele kleding van deze poppen heb ik ook nog,
maar
de jurkjes die ze nu dragen hebben mijn voorkeur!!!
-
M'n moeder heeft ook al mijn spulletjes van vroeger bewaard
zelfs mijn knutselwerkjes van de kleuterschool,
en rapporten, poesiealbum en ook
heel veel foto's en ansichtkaarten,
zóveel herinneringen...
Door de dozen snuffelen waar alles in bewaard word?
Dat is pure nostalgie!
net als de geur,
die vrij komt, als de doos opengaat!!!
-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.