Mijn boekenkast is bijna klaar!
Alleen nog wat afwerken aan de zij-en achterkant,
dus ik mocht vandaag mijn boeken er al inzetten
Hoezo ongeduldig?!?!
De meeste foto's die ik van deze kast gemaakt heb
zijn mislukt, vanwege het vele licht
De boekenkast is gemaakt rondom de doorloop
van woonkamer naar de serre.
De doorloop was bijna 1.80m br. en meer dan 2m hoog.
Boven op de serre zitten grote glazen panelen,
die extra veel licht doorlaten.
Niet echt leuk dus, als je wilt fotograferen.
Ik zal het nog eens proberen als het donkerder word!!!
Zoals je ziet kan ik nog 'n hele tijd
doorgaan met boeken verzamelen,
want de kast zit nog lang niet vol!!!
Helemaal rechts van de kast
komen ook nog eens 6 plankjes
-
De glasplaat zit ook al in de deur
van de servieskast.
Dat zal inderdaad veel stof schelen!!!

1 opmerking:

  1. maar wel minder makkelijk pakken hoor in de kast haha, maar een deur open doen, of elke keer de hele kast schoonmaken vanwege stof ?? nou dan toch maar de deur open maken ha :-)
    wat zal jij zitten te genieten van je boeken meid, je hebt ze nu rondom heen staan, super !

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.