~Rommelmarkt

   
We zijn vanmorgen eventjes naar een rommelmarkt,
hier net over de grens in België gegaan!
Gelukkig overdekt, wat een regen hé?


Ze hadden ontzettend veel heiligen beelden
rozenkransen en bijbels en dat soort dingen,
maar ook heel erg veel serviesgoed,
klein meubeltjes en antiek, schilderijen
en noem maar op!
Het was niet echt duur maar ook geen koopjes,
gewoon nette prijsjes!
wel de moeite waard om eens te neuzen.
Iedere Zondag open!

 
Wij hadden veel leuke spulletjes gezien,
maar toch niet veel gekocht!
Richard vond zelfs nog een massastuk voor
zijn verzameling tussen de vele spullen!
Lees HIER Meer daarover..


Ik vond dit mooie blikken reclamebord!
Is niet oud hoor!
en 2 pinnen om vlas te hekelen.
Te zien op de eerste foto…

Hier nog even een kleine Sneak a peak
van de logeerkamer die ik aan het inrichten ben!
Nu nog teveel rommel om te laten showen
overal ligt nog gereedschap, stofzuiger
dozen en zakken met spullen die ik aan het sorteren ben!
Als ik een paar dagen verder ben dan, maak ik
meer foto’s om jullie te laten meegenieten, oké?
Nog even geduld dus!!!
 

Het blijft hier maar regenen, de tuin staat
ondertussen helemaal blank,
De kippen zitten opgesloten in hok en ren
de geiten zitten de hele tijd in hun verblijf,
ondanks dat bij hun de deur openstaat!
De eenden schijnen er geen last van te hebben,
zelfs de kuikens doen het goed!

Fijne zondag verder!!!
XXX

6 opmerkingen:

  1. Wat een boel leuks !! Anna.....die eerste foto he?? heb je die twee ook gekocht??? leuk leuk !! die staan nog op mijn verlanglijstje......zuchttt.....liefs fijne dag van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Anna,lieve spulletjes heb je daar,miek en ik zijn vandaag naar een brocante winkel geweest,heb ook wat leuks gekocht.het was wel heel erg vermoeiend hoor.ben op de bank thuis direkt in slaap gevallen

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingetjes!
    En wat een vreselijk weer bij jullie....terwijl het hier in Overijssel nogal meevalt!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow heerlijk om te snuffelen en dan ook nog wat leuke frutsels vinden,ben reuze benieuwd naar de logeerkamer,wat ik nu zie,ziet eral gaaf uit,ik wens jullie een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heej Anna, wat heb je veel moois gevonden en ondanks dat het bord niet oud is vind ik hem geweldig.
    De bloemenstekers zijn ook zoooo leuk en Richard met zijn mooie vondst heerlijk eh een hobby.
    Jullie paleis ik ben er weg van wat maak je het allemaal mooie en wat een goede smaak, het behang zoooooo lief ik zou daar heel goed kunnen dromen, liefs Irma en een hele fijne nieuwe week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een rommelmarkt met nette prijsjes én overdekt; dat klinkt goed. Vast niet Tongeren, want daar weten ze van prijzen; vaak te duur vind ik.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.