~Stukje Slaapkamer…

 

Vandaag foto’s van een paar spullen
die op onze slaapkamer staan,
waar ik aan gehecht ben!
Hierboven een stukje van ons spijlenbed met erachter
een hand geborduurd gordijn van ong. 100jaar oud.
    

Mijn lievelingspop
van toen ik nog een klein meisje was.


Mijn moeder heeft haar (lang geleden alweer)
voorzien van
deze prachtige jurk met bijpassend hoedje.

  

Deze prent van ‘t Omaatje en kleindochter
vind ik helemaal geweldig!
Ze doet me denken aan mijn Oma Anna…
Ik zat ook altijd vlakbij haar om te
luisteren naar haar verhalen over vroeger,
toen ze zelf nog een jong meisje was!



Dit emaille reclamebord
is ook zoiets moois waar ik dol op ben
en zo ook het oude beertje hieronder
die helemaal afgeknuffeld is…
Je kunt zien dat er iemand heel veel van gehouden heeft!


Fijne dag nog voor jullie allemaal..
en hopelijk word het weer
dit weekend een beetje beter!
XXX ANNA XXX

6 opmerkingen:

  1. het weer hier is GRRRRRRR maar met jouw plaatjes komt het weer helemaal goed met mijn humeur, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave foto`s van je spulletjes,heerlijk om alles zo om je heen te hebben wat je dierbaar is,hier is het gelukkig droog,alleen we zijn binnen,ik ben bijna beter en nu is Bart ziekjes,ik wens je een fijne zaterdag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier is het ook gelukkig droog, Ik ben al 5 weken binnen en word er onderhand een beetje dol van!!!
    Richard is in de tuin aan het klussen...daar is altijd genoeg te doen;o)
    beterschap voor jullie beitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's van je dierbare spulletjes waar je aan gehecht bent.
    Zowel de beer, de pop met prachtige jurk, het reklame bord en de prent van Oma zijn fantastisch om die om je heen te hebben. Wens je een fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi !!! Anna...geweldig........durf je nog niet naar buiten ????...fijne avond liefs van mij.....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Wat geweldig dat oude gordijn.
    Fijn weekend.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.