~Walk-in Closet


Mijn Walk-In Closet is bijna af!
Ik heb enkele foto’s gemaakt, terwijl
ik de kasten aan het inrichten ben!

 

 

Mijn Zelf geschilderd schilderij
heeft hier ook een plekje gekregen…
”Rare Vogels”

 af 028


Ik heb een heel stel paspoppen
kleermakers pop en ook etalage poppen
maar ook enkele bustes
En dit is Mijn grote trots,
Ze is het bovenste gedeelte van een oude etalagepop
Ik heb haar zo’n 15 jaar geleden gekocht!
Ik noem haar Annabel!
Ze draagt een antiek doorschijnend hesje,
wat bijna uit elkaar valt als je het aanraakt!

Haar ketting is een echte parelsnoer
die ik alweer zo’n 25 jaar heb gekregen!


Een prachtig oud ladenkastje, die ik
aan het schilderen ben!
In de laden kan ik mijn onderkleding, sokken, panty's
sjaaltjes en wat dan ook allemaal kwijt!


Deze 2 super mooie passpiegels,
mogen natuurlijk niet ontbreken…
 
En hier heb ik  mijn mooie Kelim neer gelegd
die ik een tijdje geleden via MP kocht.
en De hondjes
volgen mij natuurlijk overal waar ik loop!

2 opmerkingen:

  1. Zoo dat is een grote kast,wat heerlijk al je kleding en lieve spulletjes erin en och kijk de kleine schatjes staan,ze zijn echt goed gewend nu volgens mij,geef ze maar een dikke knuf van mij,fijne avond voor jullie,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weer wat af !! en ach wat een lieverds......fijne avond ....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.