~Hallo Allemaal

Alhoewel ik eigenlijk nooit veel over mezelf vertel
via dit blog, wil ik jullie nu toch even
laten weten dat ik er tijdelijk mee stop!
om een paar verschillende redenen, zoals

de dood van mijn ex en
alle nare herinneringen die nu dus
weer naar boven worden gebracht..

door mijn gezondheid die me in de steek
schijnt te laten en dan daarboven op nog eens 

een ‘goede’ vriend
die mij zomaar zonder reden dumpt
en ook niet wil praten!

en zo nog een paar shitdingen die me nu
allemaal tegelijkertijd schijnen te overkomen..
en alles bij elkaar opgeteld word het me
gewoon even teveel!

Het komt vast wel weer goed met me,
het heeft gewoon even de tijd nodig
en moet het allemaal op een rijtje
zien te krijgen, dan meld ik me wel weer!

xxx ANNA xxx

broken

17 opmerkingen:

  1. Wat een verdrietig nieuws allemaal Anna. Neem je tijd en heel veel sterkte gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ik wens je veel sterkte toe een neem de tijd die je er voor nodig heb je moet het heel vaak toch aleen doen veel liefs rommy tot blog`s groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O gossie meid, neem je de tijd en geniet van de leuke dingen. Het heeft allemaal zijn weg en tijd nodig. Tot gauw, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte meissie, ik zal je missen...maar begrijp ook dat je eerst alles moet verwerken.

    Tot ziens en een dikke knuf van mij voor jullie allebei ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel sterkte!!!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga je zeker missen zeg.
    Heel veel sterkte en gun jezelf alle tijd.
    Denk aan je.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem je tijd en heel veel sterkte...

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte lieve Anna,denk in de eerste plaats aan jezelf en kom tot rust,de rest komt later wel.
    Knuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohhh wat herken ik deze gevoelens allemaal....soms is het echt allemaal even TE veel en laat je lichaam het ook even afweten,ik weet er alles van.
    Het wil hier ook even niet zo en dan moet je afstand nemen.
    Ik wens je heel veel sterkte en liefs van mijn kant ook al kennen we elkaar niet persoonlijk gedeelde smart is halve smart !!!

    groetjes van mij....

    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel veel sterkte voor jou hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele dikke knuffel Anna.....als je wilt kletsen je kan me altijd mailen he...!! mailkletsen heet dat...liefs van mij.....ga je missen......niet TE lang he???....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste Anna,
    Wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer terug bent.Lieve groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte en denk nu maar even aan jezelf, bloggen komt vanzelf wel weer. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lieve Anna,ik wens je heel veel sterkte ,en weet dat er ook weer goede tijden komen,neem de tijd,en doe rustig aan,'

    liefs van oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel veel sterkte

    hoop dat je wat kracht krijgt van al deze mooie woorden van mensen die met je mee leven!!

    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Anna,
    Wat een verdrietig verhaal. Die 'goede' vriend is toch niet je partner. Want ik meen me toch te herinneren dat je daar een 'gouwe' aan hebt. Het zal dus wel niet, een mens kan tenslotte meer vrienden hebben dan één. Nou, joh hou je kranig want het gezegde 'Na regen komt zonneschijn' is echt niet uit de lucht gegrepen. Hou je gezondheid in de gaten, want zulke dingen vreten. Geniet van al het mooie om je heen, je mooie huis en laten al deze blog reacties je tot steun zijn. Behoefte om het van je af te mailen, mijn box staat wagenwijd voor je open hoor! Ga alleen straks wel voor een paar dagen (tot zaterdag) met een vriendin naar Drenthe. Hotel daar geboekt lekker midden in Assen. Manlief zorgt voor de hele menagerie, lief hè. Ben door de dieren al een tijd niet weggeweest, dus ik verheug me er wel op. Hou je taai, hè! Zal ondanks mijn uitstapje aan je denken. Veel liefs, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.