~Coca Cola Reclame



Wat een samenwerking!!!

4 opmerkingen:

  1. Die muziek vind ik ZO mooi. Peter en de Wolf, schitterend wat je met muziek kunt uitbeelden ♥
    Reclame is ook geweldig hoor, maar de muziek.....
    (als de mens nou OOK een zo zou kunnen samenwerken, wat zou dat geweldig zijn :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh dit is echt geweldig mooi bedacht,zat te genieten en de muziek is prachtig,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie reclame. Vind de cola reclame altijd al mooi, maar dit is net een film.
    Dank je wel.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Anna,ik heb wel gepost hoor,maar die 2 plaatjes blijven tot 2020,bovenaan staan,ik had ze er graag naast gehad, maar weet niet hoe dat moet.ook heb ik een nieuwe blog geopend,daar kan je komen via mijn PROFIEL,het heet
    Moeke's foto's en gedichten.
    het gaat goed met mij,maar zit nog steeds op een hart operatie te wachten,en dat mag nog niet,zolang mijn bloedwaardes zakken.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.