~Geen Posts meer?

Ik werk altijd met Window Life Writer
en die geeft te kennen dat
ik helaas geen posts meer kan plaatsen!
Ik snap niet precies waarom, eerst dacht ik aan
een up-date ofzo.
dus bedacht ik dat ik het gewoon ook
via Blogger zou kunnen doen!
Maar helaas die geeft te kennen dat mijn
space ruimte vol zit...Ik zit dus gewoon aan mijn Tax..
Ik kan nog wel tekst op mijn blogs zetten
maar absoluut géén foto's meer!
En dat vind ik leuker als mijn gekwebbel
dus nu moet ik eens even gaan bedenken
wat ik nú verder ga doen???
Ik laat het jullie nog weten!
Groetjes voor nu!

 

6 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd want dat zal dan vast bij mij straks ook een keer gebeuren.......
    Hoe moet je zoiets nu oplossen?
    En via picasa zelf dan posten, lukt dat nog wel?
    Hoop snel weer beeld bij je te hebben, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat raar joh!! En vervelend ook. Zou het toch aan live writer liggen? Die herkende mijn blogs niet, zei steeds bestaat niet/ wachtwoord klopt niet ed. Dus ik doe het al een hele tijd op de ouderwetse manier zeg maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEB JE AL WAT BEDACHT,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh, zit daar een grens aan. Weer wat geleerd. Maar er zijn toch wel meer bloggers die er al heel lang zijn. Nou ik volg je ook wel zonder foto's, en hoor nog wel hoe het gaat.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou zeg, dat is ook wat. Ik ben benieuwd hoe je het op gaat lossen. Je hebt zulke mooie foto's op je Blog, die wil ik niet moeten missen hoor......

    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Lia
    sommige blogs bestaan inderdaad al heel lang, maar hebben vaak ook heel veel tekst en/of kleine foto's.
    Ik heb meerdere blogs op 1 account en dat is gewoon mijn probleem.
    in totaal heb ik bijna 1500 post geplaatst, met heel veel grote foto's die veel ruimte in beslag nemen...

    @ Joke
    een oplossing zou kunnen zijn..
    *de meeste blogs opzeggen en geheel delaten.
    *meerdere accounts aanmaken met verschillende emailadressen.
    maar dan moet ik toch opnieuw beginnen
    nadeel is dan dat ik al mijn volgers kwijt ben..
    dus ik weet nog niet wat ik ga doen...

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.