~Wat een Lieverd

Gisteren middag belde mijn
vriendin/ pleegdochter en ze vroeg of de slaapkamer
al klaar was
en of we er al sliepen…hahha grapje!!!
Ik vertelde dat ik zo’n moeite had met de vloer
schoonkrabben vanwege mijn knieën.
Toen keek ze even in haar agenda, tja druk leven hé!
en toen zei ze dat ze mij a.s. woensdag kwam helpen
en dat ze weg ging als de vloer schoon was…

Wat een lieverd hé?
Ik heb een dag of 10 geleden een leuk cadeautje voor
d’r gekocht als dank je wel voor d’r hulp..
Als ik die toch maar weer eens kon vinden…LOL


Ze heeft Richard ook al geholpen met het kippenhok
~LINK HIER OM NA TE LEZEN ~



Zij heeft zo’n 25 jaar geleden een hele tijd
bij ons ingewoond
vanwege problemen thuis,
Ze is nu natuurlijk volwassen en heeft zelf
2 jongens, maar we
hebben nog steeds een goed contact.
Ik ga vandaag maar weer eens een paar meubeltjes
blauw verven, Ik heb ook nog 4 keukenstoelen…
en het is weer heerlijk weer buiten…
Fijne dag allemaal!
XXX

2 opmerkingen:

  1. En is je vloer helemaal klaar gekomen ?
    Ben best nieuwsgierig naar al die veranderingen in je leven ;o)
    ♥groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn en lief van haar....heb je het cadeautje nog wel gevonden!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.