Annekabouke

Deze prachtige beeldjes zijn van de serie
Gnomy Diaries collectie van Annekabouke,
Ik ben helemaal dol op deze figuren
Ik verzamel ze al jaren!!!
Als ik ze ergens tegen kom?
Ik kan ze gewoonweg niet weerstaan...
moet ik van mezelf, er op z'n minst 1tje kopen.
-
Elk beeldje is uniek en handgemaakt.
"Geniet van de giften van het leven
en laat u inspireren door elk moment van geluk"
Annekabouke is het pseudonym van Annemarie Grobben
..voor diegene die haar niet kennen ..
kun je op onderstaande link klikken
om een idee te krijgen,
wie ze is en wat ze zoal maakt/ verkoopt!
http://www.annekabouke.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.