Lara

HOERA!
deze week is het 1 jaar geleden
dat we Lara gekregen hebben!
Ze was toen 5jaar oud en behoorlijk
verwaarloosd in aandacht en liefde!
De mensen van wie we haar kregen
hadden gewoon genoeg van haar..
Onvoorstelbaar toch?
-
In het begin was ze erg
teruggetrokken, schuw en bang,
en wilde niet aangehaald worden.
Als ik zei "ga je mee wandelen?"
wist ze niet eens wat ik bedoelde.
Dat is nú wel anders...
Ze is in die tijd dat ze hier is, heel erg veranderd
en heeft zich heel erg snel aangepast!
Ze is aanhankelijk, intelligent en heel erg lief!!!
Wij boffen maar met zo'n SUPER hond!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je me even bezocht hebt. Dank voor je bericht.
    Zo heb ik jou nu ook gevonden en je blog ziet er erg leuk uit.
    Ik geniet ervan....
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.