Leesvoer!!!


Deze leuke kinderboeken heb ik vanmiddag gekocht in de kringloop
Astrid Lindgren is 1 van m'n favorieten.

en
Omdat ik sprookjesboeken verzamel, vond ik
Celtic Fairy Tales wel iets.
Als dat ná het lezen toch niet zo blijkt?
breng ik 'm gewoon weer terug naar de kringloop.
Recycling!!
Vandaag waren trouwens alle boeken voor de helft van de prijs,
Ze willen waarschijnlijk proberen hun schappen eens op te ruimen!!!
Dit boek stond daar ook tussen op het schap en
omdat ik de film toen geweldig vond,
met in de hoofdrol Rutger Hauer
heb ik dit boek van Joan Vinge gekocht,
want men zegt dat 'n boek vaak mooier is dan de verfilming ervan!
dus ben benieuwd!!!
-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.