*Annekabouke

Afbeelding 148

We zijn vanuit Pamela’s huis
doorgereden naar de winkel van Annekabouke.
Die figuurtjes die vind ik heel erg aandoenlijk en zó lief!
Ik heb ook al een behoorlijke collectie!

Afbeelding 155 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Afbeelding 150

Als klein meisje boetseerde Annekabouke (Annemarie Grobben) al de meest prachtige figuren uit klei. Thuis en op school werden haar creatieve talenten al snel ontdekt en gewaardeerd en daarom heeft Annekabouke in haar jeugd al de ruimte gekregen om haar creatieve vaardigheden te ontplooien.

Op 15 jarige leeftijd trok ze haar stoute schoenen aan en ging Annekabouke op haar fiets de winkels langs om haar miniaturen te promoten. Jaren later opende ze haar gezellige Annekabouke-atelier in Holland.

In deze studio boetseert ze dagelijks haar figuren voor de beroemde Gnomy's Diaries collectie en ontwerpt ze haar patronen voor de home fashion collectie van With Love.
Inmiddels heeft Annekabouke in de hele wereld miljoenen enthousiaste liefhebbers en verzamelaars. Geniet met Annekabouke van de giften van het leven en laat u inspireren door elk moment van geluk. (Info van internet)Afbeelding 144

De winkel in Oegstgeest word gerund door Annemarie’s moeder.
In het gezellige oude pandje kijk je je ogen uit,
Ze verkopen leuke hebbedingetjes en prachtige cadeautjes!
Ik kon het natuurlijk ook niet laten om allerlei leuks te kopen.
Afbeelding 138 Afbeelding 139

Voor meer informatie en foto’s, klik je op de link hieronder! 
http://www.annekabouke.com/

Afbeelding 140 Afbeelding 142 Afbeelding 143 Afbeelding 137

6 opmerkingen:

  1. Hoi Anna,
    ik kende deze mevrouw niet,maar ze maakt inderdaad erg mooie dingen.En een winkeltje in Oegstgeest,dat is vlakbij waar onze caravan staat dus kan ik van de zomer misschien eens een kijkje gaan nemen.Ga in ieder geval even naar je link kijken.
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief winkeltje is dat, alleen daarom zou je er al eens binnen stappen !
    In verschillende webshops verkopen ze dit ook, zag ik, vind het ook wel aandoenlijk !
    Fijn weekend gewenst!
    Groeten Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ken het winkeltje.
    Daar hebben ze echt leuke spulletjes. Mensen moeten het zeker eens een keertje bezoeken als je in de buurt bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annemarie, ik ben het Maaike Frese.
    Wat leuk dat ik je gevonden heb.
    Hoe gaat het ermee.
    En wat leuk dat je moeder een winkel heeft waar ze jou creaties verkoopt.
    Ik moet vaak aan je denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ seraphilia_aurelia
    Sorry You misunderstood
    I'm not Annemarie and the store is (sadly) not mine!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er opent deze week ook een winkel met 'Annekabouke spulletjes' in Assen. De komende 2 à 3 maanden is de winkel in de Oudestraat open (waar Van Gurp Bloemen te vinden was).

    Misschien interessant voor de mensen in Noord-Nederland?

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.