~Koopje~

Ik verzamel oude foto’s van dames
het liefste van die dikke kartonnen. (ja, ook al!!!)hahahoude foto'sToen ik afgelopen December jarig was,
kreeg ik geld van mijn schoonouders om voor mezelf
een cadeautje uit te zoeken.
------
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leeg en oud
foto album, om al die oude foto’s in te bewaren.
Ik heb er toen een aantal op MP gevonden,
maar toch besloten om ze niet te kopen…en
nog even verder te zoeken: de goedkoopste was nl.
35euro, en ondanks dat ‘t een cadeautje zou zijn
vond ik ze toch veel te prijzig …

fotoalbum

  
En nu word mijn wachten beloond!

Afgelopen zondag waren we in Bronkhorst
om het museum van Charles Dickens te bezoeken!
Daarnaast hadden ze ook een souvenirwinkeltje!
En daar heb ik de slag van mijn leven geslagen…
Wat dacht je 0,50 cent? voor zo’n fotoalbum
Ik kon ‘t haast niet geloven, maar het was echt waar!

Eindelijk een leeg album voor mijn verzameling fotokaarten!
boekenleggers

Ze hadden ook nog deze 7 boekenleggers
met figuren uit het verhaal Oliver Twist.
Er staat hun naam bovenaan, een illustratie en daar
weer onder een stukje tekst van ‘t verhaal.

“There is no deception, ladies and gentlemen
All is peace, A holy calm pervades me.”

6 opmerkingen:

  1. Nou, daar heb je ECHT een koopje te pakken gehad! En hij is ook heel erg mooi een echte aanwinst. Ik ben gek op de boeken van Charles Dickens, een "erfenisje" van mijn Oma. Haar favoriete boek was Nickolas Nickelby (sp)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben net een dame op de foto aan het zetten om op mp te gaan zetten :-)
    prachtig dit soort foto's he, ik heb het meer met kinderfoto's, al heb ik wel een paar dames en ook heren
    wat een geluk dat je zo'n oud fotoalbum op de kop hebt getikt voor dat prijsje !!
    toen wat je cadeautje extra leuk natuurlijk :-)
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar ht wachten is beloond.
    Wat een vondst weer.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi he daar in Bronkhorst..wij waren er een paar weken geleden en toen zaten er een stuk of zeven uiltjes in een boom...En nu dus zwaluwen ..geweldig..ben altijd blij als die weer in t land zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede vondst! Wat kun je daar blij mee zijn he?
    Geniet er maar van.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Anna

    leuke boekenleggers, ik heb er ook een paar.
    ik of wij zijn veel op bronckhorst geweest vooral met de kersttijd, dan lopen ze in de kleding van Charles Dickens,en overal vuurkorven , en zanggroepen, heel gezellig.
    In dat winkeltje heb ik ook veel gekocht we woonde er redelijk dichtbij.
    GRoeten Oma Nijn

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.