~Fotoboek~

Een tijdje geleden liet ik jullie een stukje zien uit een
tijdschrift van Hobbyhandig,
als je op onderstaande link klikt
kun je dat stukje  nog even na lezen, als je wilt?

http://memoiatelier.blogspot.com/2009/03/hobbyhandig.html FotoalbumIk heb een zwart fotoalbum gekocht
bij de Action voor nog geen 4euro.
Er zitten witte vellen in met schutbladen.
Gewoon de ouderwetse fotoalbums dus!!!
Op de voorkant is er met zilver ‘n tekst ingedrukt:
Special Memories
De kaft heb ik al een beetje extra gerestyled.

De afmeting van het album is ong. 30x40cm
TÉ groot dus voor mijn scanner, vandaar dat ik er
maar een stukje van kan laten zien…
En een foto ervan maken, is me ook niet echt geweldig gelukt!
dus dan maar zo…Je krijgt toch wel een aardig idee zo?

 oma

Ik heb alle foto’s die ik wilde gebruiken, in zwart-wit af laten drukken, in een iets kleiner formaat dan het standaard formaat, zodat er een witte rand om heen komt, die heb er af geknipt met een kartelschaar, zodat het net een
echte  foto van vroeger lijkt!
De foto hier links van m’n Oma,
heb ik even op zwart papier
gelegd, anders valt het weg
in de achtergrond…

 

pagina1

Hierboven zie je een stukje van de eerste pagina
Weer zo groot als de scanner!
Ik heb het papier eerst geverfd met 
Scrapbook Colors van Making Memories 
Wat ik hier jammer van vind is, dat ik nu met geen
enkele pen of stift, rechtstreeks op het papier kan schrijven,
en moet daar dus kaartjes voor gebruiken…
terwijl dat niet mijn bedoeling was!!!
Ik hou jullie op de hoogte van de status van
mijn herinneringenboek!!!

1 opmerking:

  1. MOOI!! Ook dat ben ik nog eens van plan om te doen! Alle plannen, als die eens uitgevoerd worden....

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.