~Weer Stukje Verder!!!


Gisteren heeft vriendin (en naamgenootje)
de slaapkamervloer schoongekrabd,
Er zaten nog flink wat lijmresten op
van de  oude vloerbedekking…
en gisteravond heeft Richard nog eventjes vlug een
schuurmachientje gehuurd zodat ik vandaag
verder kon met de vloer.

 

Omdat de vloer hier en daar ongelijk is
heb ik er niet alles netjes gelijkmatig kunnen schuren,
Richard gaat dat voor mij met de hand
naschuren…en natuurlijk ook langs de randen
want zóver kan het apparaat niet komen..
Ik ben het volgende klusje op de lijst gaan aanpakken
nl.  de wand rondom het raamkozijn structuren.


En omdat deze wanden ook heel slecht en
ongelijkmatig zijn, is niet alles in 1x gedekt!
We hebben besloten om 2 wanden met
schroten te bekleden, want die zijn extra slecht
en ik vind een houten wand erg mooi
en past precies bij de brocante sfeer
die ik voor ogen heb! Wel wit geschilderd natuurlijk!!


    

Ik heb de wand rondom kozijn af kunnen krijgen,
en morgen is er weer een dag,
en dan komt vriendin ook weer helpen!

Ik heb de gordijnen die ik bedoeld had
voor onze slaapkamer ook eindelijk gevonden
in 1 van de vele dozen…
dus als de wanden en vloer af zijn kunnen
ook meteen de gordijnen op gehangen,
De lamp moet nog even wit gespoten worden
uhhh oh ja…die moet ik nog eerst zien te vinden…
LOL

3 opmerkingen:

  1. Je bent lekker op dreef, en nog genoeg te doen. Maar het gaat mooi worden....
    Nog veel klusplezier en af en toe ook even in de zon hoor.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow it is a huge job! I'm almost tired only by watching it ;O) Many hugs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een berg werk heb jij de afgelopen week verzet zeg !
    Eerst die tuintafel getransformeerd (ziet er nu heerlijk zomers uit !) en nu ook al de slaapkamer zo onderhanden genomen... Ik wou dat ik ook af en toe zo'n hulp had ;-) Kun je niet een keertje bij mij komen helpen ? ;-))))
    Wordt heel mooi hoor, vooral met die schroten. Praktische oplossing, maar wel heeeeeel sfeervol. Ben benieuwd naar het eindresultaat !

    Veel plezier nog met klussen !

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.