~Bloomingville

4921

 

Foto’s uit de nieuwe Deense Bloomingville 
Herfst en Winter 2010

 

5 opmerkingen:

  1. wat heerlijk....je zou er zo zin in krijgen om alles weer om te gooien...(mijn man zou gek worden)
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Anna,
    Mooie plaatjes, zeg! Heb toch al een beetje verhuiskriebels en zulke afbeeldingen wakkeren die lekker aan. Nog maar twee kijkers geweest. Maar niet zo erg, als het andere huis dat ik op het oog heb maar voor mij blijft staan. Maar het ziet er binnen zo walgelijk donker uit, dat ik zelf het idee heb dat daar niemand voor valt. Ik kijk er wel doorheen en ben vooral gevallen voor de uitbouw aan de kamer, dat als een heerlijke bibliotheek kan worden ingericht. Er zit een vide in waar ik mijn bureau zou kunnen zetten. Het heeft veel muur, waardoor ik ontzettend veel boekenkasten kwijt kan. Maar alles is een beetje dubbel de honden zijn het hier in de polder gewend. Ze zijn nu 11 en 12 jaar. Je weet, ze worden gemiddeld 15 dus wat mij betreft, zou ik hen het wel gunnen dat ze hier hun hele leven blijven. Maar dan hoop ik wel dat het andere huis er voor mij nog staat. Phoe, wat een wensen en wat een gedoe hè?
    Wat mijn gezondheid betreft: het gaat gelukkig weer veel beter. Alleen 's avonds een beetje uitgeteld. Maar ik ga er weer lekker tegenaan hoor, laat me niet kisten. Moest alleen nog wat van die nare darmonderzoeken. Die heb ik heel eigenwijs afgeblazen. Ik liep me daar erg druk over te maken en heb gezegd dat ze de dingen maar in het bloed moeten controleren. Dat afzeggen luchtte lekker op en stond het genezen ook een beetje in de weg.
    Fijne dag nog en
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk he......en dat verkopen wij nou in de winkel...heerlijk thuiskomen zo......zo kom ik nooit van mijn werk af !!! hahahahah!! liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's zeg. Leuke blog ook, weer een ontdekking in blogland. We gaan je volgen
    groetjes Mieke en Annebeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je voor je complimentjes brocante zusjes en welkom op mijn blog!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.