~Bedankt Allemaal!!!

van Ria


Ik wil jullie allemaal hartelijk danken
voor alle lieve beterschapswensen,
en speciaal Ria van It's Me
waarvan ik een mooie kaart van JDL kreeg
met een speciale beschermengel erbij!

Mijn gezondheid is nog niet volledig hersteld!
Ik heb een langere tijd nodig om
er weer helemaal tegen aan te kunnen,
Gelukkig is Richard nog enkele dagen thuis,
om voor mij en de dieren te zorgen.

Ik ben afgelopen dagen vooral erg moe
mijn benen willen niet doen wat ik wil…
Ik zit vol plannen in mijn hoofd, maar
er komt nog niet veel uit mij…
dus slaap ik veel,
kijk ik een paar van mijn favoriete speelfilms
zoals * The Golden Compass,
met mijn favoriete acteur Sam Elliott.
* Stardust,  * Inkheart,
* Secret of Moonacre, en
* The Spiderwick Cronicles.
Een lekkere kop thee erbij en een handwerkje,
af en toe even lekker kroelen met de hondjes.
Zo kom ik mijn dagen wel door ;o)

Lieve Groetjes en Dikke Kus
XXX Anna XXX


Deze bos bloemen zou ik
het liefst aan jullie
allemaal geven..
Dus alstublieft voor iedereen.
Foto van atelier des ours

6 opmerkingen:

  1. Kijk nou !! das mijn kaartje!! ...had toch niet gehoeven ditte.......word er verlegen van......dikke knuffel meis.....xxx......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. natuurlijk doe ik dit zó!
    is toch heel lief dat je aan mij denkt, ondanks je eigen zorgen!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lieve Anna,door alles wat erom me heen gebeurd kom ik niet zo heel vaak meer op je blog en van anderen,ik probeer wel zoveel mogelijk bij te lezen wanneer ik tijd over heb en nu moet ik helaas op je blog lezen dat je erg ziek bent.
    Heel veel sterkte en beterschap en wij hopen dat je weer snel beter zult worden.

    Lieve groetjes van ons,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anna neem je tijd om bij te komen,haasten is nergens goed voor en die lieve Richard van je,echte liefde,liefs van mij,Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als je lichaam aangeeft dat het nog niet gaat.. gewoon rustig aan doen hoor.. niet te snel willen gaan...dan komt het allemaal goed.. een geweldig uiteinde en een mooi en gezond 2011!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Anna,
    Wens je veel sterkte en beterschap! Elke dag een beetje meer... Een prettige jaarwisseling en een goed, maar vooral gezond 2011!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.