~Fijn Weekend!!!

   
Altijd als ik paddenstoelen zie,
word ik hebberig…tenminste die ik in de winkel zie..
Paddenstoelen in de natuur,
laat ik natuurlijk gewoon staan, maar daarvan
moet ik ook sowieso altijd een foto maken!
Je kunt wel zeggen dat ik iets heb met paddenstoelen
Prachtig al die vormen en kleuren!

In de winkel zie je niet zoveel kleuren en vormen
maar toch ben ik er dol op en kan het niet laten
om er altijd weer een paar mee te nemen!
zo vond ik deze kaarsjes in de vorm van een
rood met witte stippen Paddenstoel!!!
 

  
Super leuk in een emaille blakertje
met een kaarsje om te branden!
De vele kaarsjes die ik al jaren ‘verzamel’
in de vorm van een paddenstoel
brand ik nooit!

Ik wens jullie allen een heerlijk weekend
en lekker genieten van alle kleine dingen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief gezelschap zo in je blakertje ......ik wil jou ook een heel fijn weekend wensen en ook nog even zeggen dat ik het laatste stukje van de film met Eddy Murphy ook zo grappig vind , geweldige film ook .

    lieve groetjes van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van een heerlijk weekend lieverd !! en bedankt voor je berichtje......liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke zo'n verzameling paddenstoeltjes. Je ziet ze inderdaad haast niet...hoewel ik er niet zo op let natuurlijk. Waar ik wel op let is de prachtige emaille blaker die je hebt.Helemaal 'weg' van!!!! Fijn weekend Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit superlief bedacht,ik vind het er zo schattig uitzien,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.