~Er ff tussenuit!


Wij doen dit jaar niet veel aan de feestdagen
en ook niet aan decoraties!
Maar toch heb ik een klein hoekje in sfeer gebracht!
Deze Kerstmuis zag ik laatst in een tuincentrum
en kon ‘m daar toch niet achterlaten?
 


De aardbeitjes  zijn voor theecupjes;
in veel verschillende geurtjes te koop!
Hier heb ik gekozen voor een heerlijke kaneelgeur!


Ik ga er even tijdelijk tussenuit
vanwege allerlei persoonlijke redenen!
Hieronder heb ik een filmsuggestie geplaatst
om de tijd door te komen zonder mij…hihihi

Ik wens jullie allen hele fijne en gezellige dagen
en hopelijk zien we elkaar hier weer snel terug! 
  XXX Anna

 

7 opmerkingen:

  1. Hopelijk niets ergs......
    Gezellig zeg zo met dit winter rood.....de ultieme kerst kleur.
    Heel veel liefs en tot snel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh,,,lieve Anna,er is toch niets ernstigs aan de hand,In ieder gevalhoop ik dat je gezond weer terug komt,,en met veel energie weer aan je huisje verder kan werken,het was ook zo druk voor jullie bijde,
    lieve groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe lekker rustig aan en ik hoop snel weer een berichtje van je te zien. Wat moeten we zonder jouw leuke blogjes met mooie tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neem de tijd en ik hoop je snel weer hier te zien.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte meis !! ik ga vreselijk an je denken,...ik mail je af en toe hoor!!...liefs hele dikke knuffel van mij......xxxxx.......xxxxxx.......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anna,dan wens ik jullie alvast fijne dagen en doe het lekker rustig.Liefs eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Anna,
    Wat een lievertje die muis, niet te weerstaan!kan me voorstellen dat je hem meenam. Weet niet of ik je sterkte of fijne dagen moet wensen. Ik denk eigenlijk gezien enkele reacties hierboven het eerste,daarom maar van beiden alle goeds! We horen wel weer van je.
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.