Gisteren nog even een paar leuke foto’s gemaakt!
Ze zijn nu 6 weken oud.

11 opmerkingen:

  1. Wat zijn het een schatjes zeg en wat mooi ....daar ben je zo aan verkocht als je die ziet hahahah fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een dotjes zijn het,ik ben op slag verliefd! ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is dat ik al 2 chihuahua's heb maar anders...!!!
    Meis...wat een lieverdjes en wat een mooie koppies.

    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooooohhhhhh...................
    Ons hondje is pas overleden.......wat zou dit leuk zijn !!!
    Ik mis onze Rakker zo erg !! zo lief deze...

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    en een knuffel voor de hondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Dicky Marie
    we hebben nog 3 hondjes over, die nog een goed huisje zoeken ;o))
    2 teefjes en 1 reutje....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk...ik zou er zo een nemen....maar wil dit onze Sam niet aandoen.
    Fijne dag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotten! Je zou ze zo allemaal meenemen, ha ha! Maar op de flat gaan ze dat niet leuk vinden, en ik denk dat Egeltje hier (het poezenbeest) het ook niet zo op prijs gaat stellen ......
    Maar ze zijn bijzonder schattig en zien er ook prachtig uit!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh babies...you are so cute...come to Denmark!!! Hugs to your mother too!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Anna,
    Leuk dat je ze gefotografeerd hebt in die afgekloven doosjes. Dat laat zien dat ze al over een gezond gebitje beschikken. Hopen maar dat ze allemaal goed terechtkomen. Het zijn heerlijke plaatjes.
    Fijne dag nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOhhh wat een schatjes...... Ik heb zelf ook een Maltezer (Silke) en ik zag haar voor het eerst toen ze twee weken oud was.....och wat een droppie......en ze is nog steeds een droppie..ze is vrij klein gebeleven)....
    Hoop dat alle hondjes een goed en leuk huisje krijgen....

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.