~Trouwdag~

 

Wie van jullie heeft er ooit zo’n
huwelijksinzegening meegemaakt?

3 opmerkingen:

  1. LEUK is deze he, ik heb de link van de week via email gekregen en dacht ook nog om het te posten op mijn blog, lol. Heb hem wel doorgestuurd naar vriendin A die gaat dit jaar trouwen!! Vroeg al of dit iets voor hun was, lol. Ze vond het enig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh!!!!!!!!!!!!!!
    wat was dat leuk zeg,ik heb zitten genieten,nee ik heb nog nooit
    zoiets gezien,maar vind het heel apart.hoe kom je daar weer aan.
    in ieder geval maakt het mijn dag weer goed.
    groejes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!!!!!weer eens wat anders :-))

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.