~AWARD~

award van Lita


Ik heb van Lita van Loppes en Lapwerk
Een Award gekregen vanwege de bijzondere berichtjes
die ze elke keer heeft,gewoon leuk om te zien
en lekker om te lezen, dat schrijft ze zelf…

Heel lief! Dank je wel Lita.
Deze mooie bloemen zijn voor jouw!

     
Ik mag de Award aan 2 dames doorgeven!
En dat is nogal een opgave,
er zijn er zoveel waar ik graag op visite kom
om de prachtige foto’s te bewonderen en de mooie
verhalen die daar bij horen te lezen!

Dus als jullie het goed vinden
kom ik daar eerdaags op terug!

2 opmerkingen:

  1. Nou verdient hoor Anna, je geeft altijd zoveel informatie bij je posten, heel leerzaam en leuk om te lezen.

    groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor de bloemen,en mooie naam trouwens,Anna,zo heet mijn oudste dochter ook
    groetjes Lita

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.