~Uit de oude doos~~

…Mijn Moeders kant…

Untitled-22
Mijn Over-Overgrootouders.

opa oma vos
Mijn Overgrootouders.

Trouwfoto


Mijn Grootouders.

OpaOma


Mijn Grootouders.
De foto’s zijn gemaakt  toen ze ong. 16 jaar oud waren!


Mijn oma links, de anderen zijn zusjes van haar!

Opa
Mijn Opa wast de auto wekelijks!

Mijn moeder als kind
Dit is mijn moeder toen ze ong. 2jaar oud was!

ikke


En dit ben Ikke, Ik was hier 3 jaar ong.

mammam   


Mijn moeder,
links als jong meisje en rechts is ze 16jaar!

de kus
Een Trouwfoto van mijn ouders!

4 opmerkingen:

  1. heel erg leuk die oude foto's, die kleding zo mooi, ik heb zelf allemaal van dit soort fot's van mensen die ik helemaal niet ken maar ik vind het prachtig.
    Ik heb genoten van je foto's, een heel fijn weekend en tot een volgende keer.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk.......die oude foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè die foto's uit de oude doos !
    We maken een keer een afspraak als ik wat meer tijd heb , nu volgt het ene ritje naar Rotterdam en omstr. het andere op .Dat is voor mij eigenlijk te druk .
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, is prima hoor!
    we houden zowieso contact via onze bloggen!!
    groetjes en tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.