~Kringloop Oss~

Afgelopen zaterdag zijn we weer eens naar
de kringloop in Oss gegaan, toen we naar binnen wilden
zag ik een briefje aan de deur hangen…


Aanbieding

Ze hadden deze week een leuke aanbieding!
Alle curiosa en schilderijen met oranje sticker
mochten weg voor de helft van de prijs…


Zo vond ik deze, veel gebruikte oude houten koffer
’t Leren handvat was eraf, maar dat vind ik geen bezwaar!
De donker groene zinken emmers hadden ze 2 stuks
Ik zie ze al in de tuin staan met prachtige violen!
Zo gauw als ik dat gedaan heb,
zal ik hier een foto van plaatsen.


Verder vond ik 2 glazen potten met ‘n glazen stolp
Die zijn nogal lastig te vinden, dus ik ben weer blij!
Waar ik ze voor gebruik?
Ttja, dat zal ik maar niet vertellen
want dat zal vast heel luguber klinken?!

  

Zo heb ik ook nog deze oude ingelijste foto gevonden
hij was voor 1,50 geprijsd dus nu weg voor 75 cent!
tja, soms twijfel ik wel eens om iets aan te schaffen
en vaak is ‘t dan vanwege de prijs dat ik ‘t achterlaat
maar deze keer
denk ik er niet eens over na, logisch toch?


Een natuurboek met tekeningen van Marjolein Bastin!
Zoiets kan mij ook altijd bekoren…
Dus voor een paar euro heb ik weer
verschillende leuke spullen op de kop getikt!!!

5 opmerkingen:

  1. heb je je blog mooi gepimpt!!
    ja heeeel gevaarlijk..de kringloop..wij gaan altijd naar emmeloord..kom ook altijd met vooral boeken thuis hihi

    groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die glazen potten zijn altijd leuk, wat je er ook mee doet.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Anna,

    Super spullen voor een super prijs, wat kan je dan overheerlijk blij naar huis keren met je spullen he, je bent echt heel mooi geslaagd, je hebt er vast al hele mooie plekjes voor gevonden,

    roetjes Irma

    ps ik heb je blog op mijn weblog gezet vindje dat oke?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er toppie uit,mooi!! die groene emmertjes,ik zie in gedachte de viooltjes al erin staan,veel plezier met je vondsten,fijne dag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He hallo
    Op mijn site mag je mijn award voor je blog ophalen,ik heb je genomineerd omdat je altijd zulke leuke blogjes plaatst
    groetjes Lita

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.