~ Al 1 jaar bloggen en nu?


Komende Dinsdag op 24 Nov. Een jaar geleden,
ben ik met deze blog begonnen!
en dit is mijn 318 ste post…Poehé!

Zoals jullie weten ben ik in dat jaar ook een
aantal andere blogs begonnen om zo
mijn interesses te kunnen onderverdelen!

Ik heb mij toen voorgenomen om het
één jaar af te kijken en dan verder te zien..
en nu is dat jaar bijna voorbij en Ik zit al een tijdje
te twijfelen om ermee te stoppen,
of tenminste met enkele van mijn blogs?

 

Verschillende ervan worden niet echt
met regelmaat bezocht!
en omdat ik altijd overal heel veel research in steek
en altijd de achtergrond en herkomst van iets
wil weten..
ben ik er heel veel tijd mee kwijt.
 

 
Voor diegene die mij volgen,
al dan niet geregistreerd, zijn sommigen ook
heel erg trouw in reactie’s schrijven.
Voor diegene ben ik dan ook heel dankbaar!
Jullie weten zelf wel wie ik bedoel, toch?


Een Award krijgen is in feite een waardering
voor wat je doet..
maar reactie’s achterlaten is voor mijn gevoel
ook een soort van waardering!

 
Ik twijfel nog wel eventjes verder en
laat jullie dan binnenkort mijn beslissingen weten!


11 opmerkingen:

  1. Nou ik hoop dat je deze blog door blijft doen,ik vind dit een heel leuke blog om te lezen,al die kleine weetjes,hoewel ik ook snap dat je ermee wilt stoppen
    Geniet van het weekend
    groetjes Lita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mareth.
    Ik zou NIET stoppen.
    Het is erg leuk om jou verhalen te lezen.
    Ik kijk iedere dag
    Ik begrijp wel dat er veel werk en tijd in gaat zitten
    We zien het wel
    Groetjes Henriette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Persoonlijk kan ik alleen deze blog van jou.
    Zelf heb ok al 3 jaar een 4 bloggen ,maar doe dat echt omdat ik daar plezier aan beleef.
    2 blog,s zijn privé,en 2 andere deel ik.
    Mij maakt het niet uit wat andere er van vinden,al vindt ik het natuurlijk wel leuk,al ze een bericht achter laten.Maar mijn plezier aan bloggen en bij andere lekker neuzen vindt ik super leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eerst gefeliciteerd hoor anna,je bent de zelfde maand begonnen als ikkies.weet je, het zou jammer zijn als je stop hoor,niet doen,bij jou leren we ook nog wat.en ik weet heus wel,dat je dieren heel veel werk geven,maar dan doe je toch iets minder,(niet de dieren hoor)je blog bedoel ik.het zou erg jammer zijn.groetjes

    OMA NIJN

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, ik heb je net gevonden en zie dat je er heel veel tijd in steekt. Ik snap wel dat juist het leuke van bloggen is dat je ook volop reacties krijgt, dat je weet dat wat je opgeschreven hebt gewaardeerd wordt. Ik merk zelf ook dat je na het verzenden van je post altijd benieuwd bent naar de reacties die komen gaan. Succes met "denken" Tot ziens en een fijne zondag, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je maar met DEZE door blijft gaan!! Ik volg ze allemaal, lol.
    Ach meis, je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft.

    Liefs van Marian ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik hoop dat je deze blog blijft doen hoor. Want die geschiedenislessen van jou zijn zo leuk. En het is inderdaad leuk om eens een bericht te krijgen. Daar geniet iedereen van, lijkt me. Maar soms heb je natuurlijk van die drukke dagen dat het er soms niet van komt. Vooral als er 3 of wel 4 posten bij eenzelfde blog in een week geplaatst word.
    Nou we zien wel wat je gaat doen.

    groetjes en een fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Neeeee Anna niet stoppen,ik heb 3 van je blogs die ik graag kom bezoeken en je posten zijn geweldig,misschien dan iets minder tijd en blogs die het niet echt goed doen met reacties,maar ik geniet zo om bij je langs te komen,voel me fijn,maar het is jou keuze hoor en begrijp het wel als je zou stoppen,maar denk er a.u.b goed over na,wens je een fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je al je blogs blijft doen. Er gaat inderdaad veel tijd inzitten, maar het geeft toch ook heel veel plezier. Reacties krijgen is fijn, maar kennis delen en dan nog wel op een dergelijke mooie manier, zoals jij het kunt, is toch ook heerlijk om te doen en in ieder geval is het heel fijn om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai,je had er vorige week in de winkel al over.Ik ben n groot fan van je posten en zou t echt super jammer vinden als je stopt!Zoals ik al vertelde zoek vaak iets na op je posten.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hay Anna,

    kan me voorstellen dat het soms TE veel wordt,op deze blog kom ik altijd ff langs,soms wel en soms niet een berichtje achterlatend.....de ander van je blogs niet echt,soms wordt het mij teveel om alles een beetje bij te houden.
    Hoop dat je deze blog houd :)

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.