~Blog!!!

De afgelopen 18jaar heb ik veel geknutseld,
met servetten gewerkt, met pretex en lood,
emailleren,zijdeschilderen, tiffany, schilderen op hout
zoals bijv. op speelgoedkisten en op de muren in ons huis,
glas schilderen maar ook glas in lood,
schilderen op serviesgoed, op de tegels in onze keuken.
Het is eigenlijk veel te veel om op te noemen.
Ik ben gewoon een bezige bij en ik wil graag
allerlei soorten verschillende hobby’s
en technieken onder de knie krijgen.
Sommige technieken leer ik mij zelf aan, en weer
andere ga ik speciaal een cursus voor volgen,
thuis geef ik ook workshops en cursussen,
zodat ik al het geleerde weer door kan geven.

Ik heb les gegeven bij Pipoos, en bij ‘t Harlekijntje’
verder heb ik veelal etalagemateriaal gemaakt
workshops en demonstraties gegeven.
Ik heb tevens een boek geschreven over een
bepaalde techniek met servetten, dat is uitgegeven
via Niesje Wolters, en is alweer jaren geleden
dus (helaas) niet meer te koop of te bestellen!
~
Ik heb ook al jaren een website die ik bijhoud
over mijn knutselen, het lesgeven, wanneer er
workshops of kinderfeestjes worden gegeven ect.
~
Tegenwoordig wil ik het graag wat rustiger aan doen,
ook vanwege mijn dieren die meer aandacht nodig hebben
en daarbij vind ik hét bloggen ook veel leuker,
De website kost ook iedere maand een bepaald
bedrag om ‘m in de lucht te houden…
~
Nu heb ik dus besloten om mijn website op te zeggen
(is inmiddels al gebeurd)
volgens mij loopt de site nog tot juni…niet op vastpinnen!
en ben dus weer een nieuw blog begonnen…

~Artfull Delight~

Hier wil ik de crea bea’s onder ons
laten zien wat je met verschillende materialen
en technieken allemaal kunt creëren …
en natuurlijk tevens ‘mijn eigen werk’ showen!
Maar ook professionele kunstenaars komen langs!!!
Want daar kunnen we ons prima, door laten inspireren
en we hebben allemaal  inspiratie nodig
willen we creatief (blijven) zijn!!!

Dienblad

Dus ik zou zeggen ‘klik op de  link’
~Artfull Delight~

en  kom eens op de koffie of thee
Het prachtige dienblad staat al klaar!!! en
Bekijk mijn nieuwe blog
Je mening of je vragen kun je achterlaten
via “een reactie” of mijn emailadres!
~~~

2 opmerkingen:

  1. Leuk hoor ik ben gelijk ff bij je langs geweest. Ik ben gek op tips en crea-bea ideeën....dus ik ben er klaar voor.
    Zo'n doos met stempels van de action....wat een leuke tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Anna
    ik ben ook even langs geweest, leuk hoor, ga het beslist proberen.de derwend kleurpotloden heb ik ook ,eerst een kleine doos van 12stuksen toen de losse gekocht.groeten OMA NIJN

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.