…Nog ff Wachten!!!!

Beckie Onze mama- eend zou afgelopen zondag 28 dagen 
gebroed hebben, en vanaf die dag kunnen dus
kuikens geboren worden.kuikensmaar tot vandaag toe is er nog niets gebeurd!
Ik weet dat ze 3 tot 5 dagen ná die 28dagen
ook nog geboren kunnen worden…
kuikens   maar het wachten duurt zooó lang…
en voor ons ook :o)Dit is Happy  Vandaar dat ik jullie vast een paar foto’s van
de kuikens van vorig jaar laat zien!  Mama eend op nest! De mama eend zit op precies het zelfde
plekje als vorig jaar!
Helemaal verstopt, en door haar schutskleur
zie je haar bijna niet zitten!kuikens

Nu is het wachten.. op het grut van dit jaar!!!

5 opmerkingen:

  1. Spannend hoor ik verheug me op beschuit met muisjes.....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend hoor.
    Wat een aparte eend trouwens. Met zo'n snavel heb ik ze hier nog nooit gezien.

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en, en ??? is er al wat ???
    spannend, ben benieuwd !!!
    intussen geniet ik wel van deze foto's !
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwanger staat gelijk aan ongeduld. Dat geldt zelfs bij een eend. Effe volhouden nog! Mijn krielkip zit op 16 eieren. Ik heb ze inmiddels gemerkt want die andere tantes leggen er stiekem telkens een paar bij. Vleugels tekort om ze er onder te houden. Dit belooft wat! Benieuwd wat je eend er van gaat maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk....En wat spannend ook..is er al wat..?

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.