~Ik heb HÉT nog!!!~

Ik heb als klein meisje altijd heel goed
kunnen natekenen, en vond het ook altijd leuk
ook te doen, met tekenles op school kreeg ik ook
altijd goede punten ervoor! maar sinds mijn
20ste ofzo heb ik daar nooit meer
iets mee gedaan, gewoon laten verwateren!
Ik weet niet waarom; Ik verzamel nu al jaren
sprookjesboeken en geïllustreerde kinderboeken,
en sinds ik een tijdje geleden een boekenblog
ben begonnen hierover, krijg ik steeds meer zin
in om zelf weer te gaan tekenen.
Mijn blog: Love for Books

Cover van boek. Zodoende  heb ik vandeweek dit boek gekocht
bij ‘de Slegte’ om zelf te leren tekenen.
Er zijn verschillende soorten boeken te koop
zoals mensen tekenen, auto’s of wilde dieren ect.
Ik hou van elfjes en kaboutertjes en alles
wat erbij hoort, zo ook de bloemen en de dieren,
logisch dat ik dus voor dit boek heb gekozen…
Er staat in hoe je moet beginnen en wat je nodig
hebt! Je begint met inspiratie,
je kijkt naar compositie en perspectief en
dan ben je eigenlijk klaar om te gaan tekenen.. tekening uit boek In het boek staan vele voorbeelden in, en ook een gedeelte
over hoe je de tekeningen kunt inkleuren en waarmee!

Mijn 1ste tekening

Kijk eens naar mijn eerste poging,
nagetekend vanuit het boek, Ikzelf vind ‘m Super!!!
Ingekleurd met Derwent Artists kleurpotloden,
daarna een beetje uitgewreven met reukloze terpentine.
Ik twijfel nog of ik ‘m verder inkleur…
~Het zit dus nog in mij, Ik ben ‘t niet helemaal verleerd~
Joepie…IK HEB HÉT NOG!!!

2 opmerkingen:

  1. Joepie!! Fijn he om te zien dat je *HET* nog hebt!! Veel plezier met het ontdekken wat je nog meer kunt. Trouwens ik vind het heel goed hoor, IK kan niet zomaar uit de hand tekenen. Maar heb andere talenten, lol

    Groetjes van Marian
    (Mijn Nederlands talige blog:

    http://pinkprincessdecorating.blogspot.com/

    Als je interesse hebt?? )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe het je niet na !! superrr !!!

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.