~Goud waard~

Ik heb van Richard alvast een (moeder) cadeautje gekregen!
Een klein flesje met 24kr. echt goud met aan ‘t labeltje
de tekst…Jij bent goud waard!
met tevens een prachtig boek erbij..

Ik ben dan wel géén moeder, maar ik ben wel goud waard!!!
…dat zijn zijn woorden hoor!! hahha
C.S Lewis

Je kunt mij géén groter plezier doen dan mij  
een geïllustreerde versie van ‘n kinderboek te geven!C.S. Lewis Hij had dus niet beter kunnen kiezen dan
dit dikke boek van C.S Lewis
…De Complete Kronieken van Narnia…
Een stukje over de schrijver kun je vinden op mijn boeken blog
http://loverforbooks.blogspot.com/2009/05/cs-lewis.html

Illustratie  Er staan verschillende kleinere handgekleurde
Illustraties van Kunstenares Pauline Baynes in.
maar ook een paar grotere zoals hierboven!

de dwerg

“Toen de dwerg ten slotte vrij was, ging hij rechtop zitten om zijn armen en benen te wrijven en riep uit: Nou het kan me niks schelen wat ze zeggen, jullie vóelen helemaal niet als spoken.”
”maar waarom zouden wij spoken zijn?” vroeg Lucy.
Nou, dit beloofd wat!
Het worden weer heel wat uurtjes lekker in serre
op de sofa met een pot thee, heerlijk lezen!

 

Zóoo lief… Dank je wel…Je bent een schat!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Anna,
    wat ontzettend lief zeg en wat een prachtig boek van narnia,de tekeningen zijn zo mooi.
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Anna,
    Lieve man heb jij! Veel leesplezier en we zien het na lezen vast op je blog. Kunnen wij er ook een beetje van genieten.
    vr.gr. Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig moederdag kado...geniet ervan:)))

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.