~De smaak te pakken!!!

Hun ogen turen stiekum onder hun hoeden, en hun zelfgenoegzame grijns spreekt boekdelen!Ik heb werkelijk de smaak te pakken,
en kan niet meer ophouden met natekenen lijkt het wel!

Hierboven een stukje uit mijn scrapbook, waar ik jullie
van de week al deze paddenstoelen liet zien…
Ik heb ze nu verder ingekleurd,
en op de bladzijde een foto van mij
als kind samen met mijn vader geplakt..
Mr. Toad uit The wind in the WillowsDit is Mr. Toad uit
The Wind in the Willows
4Good Mole, Clever Mole!!! 

Links; een etende landschildpad…en
Rechts; de mol uit The Wind in the Willows
met een stukje van het verhaal erbij geschreven.

kuiken van vorig jaar

Ps. Onze eend zit nog steeds op haar nestje
ze heeft al 4 eieren eruit gemikt…
die waren dan ook onbevrucht!
Ik begin toch wel te twijfelen of er uit de
andere eieren nog iets uitkomt?
Ze zit nog steeds op 8 eieren…
Dus we wachten het nog even af!!!
      http://memoiatelier.blogspot.com/2009/04/de-tuin.html

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het reuze knap dat je dat zo na tekent. Mij zou het niet lukken met die stijve vingers.
    Wie weet komt er ooit een boek uit met jou tekeningen erbij.

    fijne avond
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor als je je zo kunt 'verliezen' in zo'n leuke hobby.
    En wat het eendje betreft....ik hoop maar dat ze niet voor niets op die andere 8 eitjes zit. Zou zielig zijn.
    Fijne zondag.
    Gr.Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi getekend !! ik herkende ze gelijk hoor ! afgelopen week hebben de kinderen hier de videobanden nog gekeken van Wind in de wilgen, en dan kijk ik automatisch mee, zo mooi getekend allemaal.... net als de videobanden van Beatrix potter, die blijven ook mooi !!
    Nou ik hoop toch dat er wel een paar eendjes zullen komen hoor, zou zo zonde zijn als ze al die tijd voor niets heeft zitten broeden.
    Fijne zondag gewenst!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tekeningen......
    A real piece of art.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anna,
    wat kun je toch mooi tekenen,ook al teken je het na ik vind het echt zo knap.Heb ook wel eens pogingen gedaan maar vind het toch best moeilijk.
    Fijne avond,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.