~Emaille…

 

Ik ben al maanden op zoek naar een
oude emaille fabriekslamp, en afgelopen donderdag
heb ik eindelijk eentje gevonden en gekocht via MP,
Eentje die ik mooi vond en ook nog eens leuk
voor mijn budget.

 

Een zwarte emaille lamp en aan de binnenkant
is ie wit met een bakelieten fitting,
en ong. 50cm doorsnede.
De lamp is gepland voor de keuken, want
als ik nu aan het aanrecht sta met lamp aan dan
sta ik in mijn eigen schaduw, dus een lamp
boven het aanrecht is wenselijk,
zodat ik licht op mijn werkplek heb…
en deze is helemaal Super!!!

 

 

Groetjes en een fijne week!
XXX

3 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze hé, die emaille lampen. Ben dan ook heel benieuwd naar de foto's als de lamp hangt.
    Nog een fijne dag gewenst.
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is heeeeeel mooi ohhh dit zijn van die supervondsten,

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg......
    Helemaal in de JDL style.....
    Wat zal ie straks prachtig hangen
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.