~Lieve Cadeautjes…


Zoals jullie misschien nog wel weten hadden we
afgelopen zondag een open huis
en vierden tevens Richard’s verjaardag,
ondanks dat er heel veel mensen op vakantie waren
was het toch een gezellige drukte.
Ik laat jullie eventjes de cadeautjes zien …


Ik kreeg dit bosje met prachtige roze gipskruid
 van Eleonore.. wat prachtig staat
  in mijn oude emaille waterkan…
Op de foto’s hieronder zie je het cadeautje
wat ze aan Richard gaf..een geweldige mooie
oude deurbel van de PTT, ik weet niet hoe oud hij is
maar Richard was blij verrast zoals je wel kunt geloven!
Zo’n lief gebaar van haar…en dat terwijl we elkaar
pas een paar keer ontmoet hebben..
Nogmaals hartelijk dank!!

  
Deze oortjes fauteuil kreeg ik van vrienden.
We waren afgelopen zaterdag naar de kringloop
gegaan om servies en glaswerk te kopen,
lees hieronder in 1 van de vorige posten waarom!!!

Zo’n soort stoel in dezelfde kleur maar
een andere print stof, stond er te koop aangeboden.
We vonden 45 euro teveel geld,
want het feest kost toch ook al zo veel geld,
dus hebben we ‘m laten staan, toen we thuis kwamen,
las ik een mailtje van vrienden die wilden komen
op onze open dag en vroegen of we interesse
hadden in deze stoel, dan konden ze ‘m meenemen!
tja, Super toch? Hij is gewoon voor mij bedoeld…


Dit witte emaille kreeg ik van mijn vriendin
Pamela en haar man, een vergiet,
een steelpannetje
met deksel, blauw randje en bruin handvat
en een mooie witte schaal  ook met blauw randje..

 

Dit staat voorlopig eventjes op de salontafel..
Het vergiet hangt in de keuken en
zal gebruikt gaan worden!!
Helemaal super, dank je wel lieve vriendin!!!

 

Deze stolp heb ik van onze nieuwe buurtjes gekregen
ze had het uitgezocht bij Eleonore.
Ik had ooit eens verteld dat ik dat een
leuke winkel vond, en dat had ze onthouden!!

         
  Deze plantenbak kreeg ik van de andere buurtjes.
Paars en blauwe bloemen zijn mijn lievelingskleuren
maar dat wist ze niet hoor!
dus een goede keuze van haar!

Verder hebben we nog een
bakelieten deurklink gekregen, een mooi theeblik
waar al een pak thee in verpakt zat,
een zak drop en een paar sokken voor Richard
en nog heel veel geld bestemd voor de schildpadden!

 

Dank jullie allemaal heel erg hartelijk!!!
Wij zijn super blij met alle aandacht, kaartjes
geld, handjes, kusjes en cadeautjes.
XXX

6 opmerkingen:

  1. Joh jullie zijn lekker (EN ver5diend) verwend met al dat moois!!
    Geniet er maar van en nog gefeliciteerd met de verjaardag

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte met Richard.....
    En wat een mooie lieve geschenken...
    Tingelingeling....die bel is wel de kers op de taart;)
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anna,was het leuk geweest zondag?Wij waren pas om vier uur thuis van het markten en toen waren we echt te moe om nog langs te komen.We waren ook al om vier uur s'morgens weggereden.Jullie zijn leuk in het zonnetje gezet met alle kadoos.Super.We zien jullie wel weer he.Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie cadeautjes Anna.....echt leuk allemaal....fijne avond liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn inderdaad prachtige cadeaus! De PTT bel vind ik toch wel heel bijzonder, ben lang geleden werkzaam geweest bij de post. En de stoel is natuurlijk helemaal super. Fijne (niet al te warme) zomerdagen gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn jullie heerlijk verwend,dat zijn stuk voor lieve vrienden en buurtjes,ik vind dat jullie het ook verdienen,jullie zijn zelf ook van die lieverds,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.