~Schouw

fireplace
Ik heb tot nu toe
10 reactie’s gekregen om mij te helpen
kiezen voor andere schouw!
Jullie waren allemaal wel eensgezind in smaak,
maar het was ook zekers mijn smaak..
Alhoewel het idee met al die boeken erin opgeslagen
ook wel iets voor mij is, alleen niet makkelijk
als we ook daadwerkelijk willen gaan stoken ;o)

Dus de keus is gevallen op de schouw van foto 3
…Hierboven nogmaals te zien…
Maar ja zoals Yolanda al schreef
”kom er maar eens aan”

tja dat zal niet mee vallen, dus moeten
we een andere oplossing vinden.
Ik wil in ieder geval geen MDF hout
en geen steenstrips ofzo…
dus waarschijnlijk word het een schouw van gips!

De schoorsteenveger is vandeweek geweest
en hij vertelde dat hij nog nooit eerder
in de 7jaar dat hij dit werk deed
zo’n vieze en onveilige schoorsteen had gezien..
Wat een rommel kwam eruit…
Nu is hij tenminste gelukkig weer schoon
genoeg om veilig te stoken.

Ik ga even zoeken op MP..Wie weet!!
Groetjes en bedankt voor jullie mening!

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig kunnen jullie nu veilig stoken. Volgende stap is een mooie schouw. Ik hoop dat jullie hem snel vinden.

    Groetjes vanKim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, dit was ook mijn keuze.
    Ik hoop dat het je lukt, zo'n soortgelijke schouw uit te halen.
    Ben zeer benieuwd straks naar het resultaat.Veel succes met zoeken, en je zult 'm vast tegen komen.
    Nog een fijne zondag gewenst.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze schouw is inderdaad prachtig.
    Mijn schouw is van een oude kast gemaakt. Luc deed dat een jaar of 25 geleden. Hij is geboend en daar wil ik nu vanaf, zou hem graag wat vergrijzen of zo. Maar dat ziet hij niet zo zitten.
    Veel succes straks!
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay Anja,
    lees net je stukje over een schouw.
    Weet je wat je ook eens kunt doen,naar een bedrijf dat houtkachels enz verkoopt,en die een showroom hebben zo hebben wij onze oude schouw gekocht,dus misschien een tip :-)
    Succes ermee groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.