~Komend Weekend!!!

sofia sanchez and mauro mongiello

 
Ik ben gisteren begonnen op de logeerkamer,
oude plinten verwijderen, behang eraf halen,
Vloerbedekking eruit trekken,
maar omdat er nog zoveel spullen staan, die
ik nergens anders meer kwijt kan,
doe ik gewoon muur voor muur
en stukje voor stukje,
en dan de spullen steeds maar weer verzetten…
tja..niet erg handig maar het is even niet anders..


Ik wil een paar accenten Roze schilderen
dus ben op internet naar ideeën aan het zoeken geweest!
maar
Het roze op deze foto’s vind ik een beetje té!!!
dus
heb ik gekozen voor een zachtere tint roze/lila
voor op de lambrisering..
Foto’s volgen later!


Richard is waarschijnlijk heel het weekend weg!
Samen met z’n vader gaat hij een
hobbykas afbreken, die we overgekocht hebben
via MP en die willen
we dan achterin de tuin weer opbouwen als
schildpaddenverblijf…
LandSchildpadden hebben een temperatuur
nodig van ong. 45 gr.C
en dat is heel erg hoog, die we op dit moment
met speciale lampen moeten zien te halen, en
daarvoor rijzen de kosten voor elektriciteit
meestal de pan uit..
vandaar dat we deze kas willen bouwen!

maar dat wil dus voor nu zeggen; dat ik
dit weekend alleen zal zitten, dus heb ik mij
voorgenomen
om lekker te gaan schilderen.
Ik heb nog stoelen, tafel en kastjes en ook nog muren
dus ik hoef mij niet te vervelen.


Deze foto’s heb ik een tijd geleden
op internet gevonden
(Helaas weet ik niet meer waar, dus als
jullie het weten dan hoor ik het graag..)
Deze ga ik een beetje gebruiken als inspiratie
vooral dat stoepje vind ik super!

Ik wil voornamelijk groenten en fruit opkweken.
Ik zie het al helemaal zitten en ben volop
bezig met plannen en zaden verzamelen.

Rondom de Kas komt een hekwerk te staan
dan heb ik ook nog voldoende ruimte om een
moestuin erbij aan te leggen..
Het hek is meer bedoeld zodat de geiten
niet alles vernielen en/of opeten..

Gisteravond is Richard al begonnen met
de palen van het hekwerk uit te zetten.
Dus het begin is al gemaakt..

 
Lieve groetjes en een heel fijn weekend!
Ik hou jullie op de hoogte.
XXX Anna

2 opmerkingen:

  1. Lieve Anna,
    wat zijn jullie toch druk bezig en dat met de warme afgelopen weken , je doet toch ook wel eens rustig aan he........

    In elk geval succes met verven en een fijn weekend .
    lieve groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MMMMMMMMMMMMM TE ROZE?? Bestaat dat dan?? GEINTJE, ja want het bestaat, zelfs voor mij haha.
    Maar vind je foto's wel mooi hoor, en als je het minder fel doet...schitterend ♥

    Groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.