~Heel Veel Foto’s…

 
Hallo allemaal, Ik ben er weer
met vandaag Heel veel Foto’s, zoals Beloofd!!!
Het kleine voorkamertje is af,
op een paar plinten na, waar Richard nog mee bezig is!

Kijk gerust even rond!
Het is een prachtige lichte ruimte,
een beetje van JDL en een beetje van mezelf..LOL


Oooh.. Wát vind ik deze Glas in Lood Ramen
toch Mooi!!!

 
Onze 2 witte hondjes, Rico en Chica
passen prima in dit witte Interieur..hihi..
Hier lekker knauwend op een botje.

 

In het echie ziet het natuurlijk allemaal heel anders uit,
maar hopelijk kunnen jullie een klein beetje
de sfeer opsnuiven bij het zien van de foto’s!
Laat me weten wat je ervan vind?


Lieve Groetjes
XXX

16 opmerkingen:

  1. Oh, Anna it looks so good! I love this white/light style. A gooooooood job...and wonderful images! The best!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk sfeertje zeg!!
    ik heb er van genoten! mooi hoor hier kun je trots op zijn!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooooh, ik kijk mijn oogjes uit zeg, wat heb je dit prachtig gedaan. Ik heb het van het begin af gevolgd dus weet wel hoeveel energie je hierin hebt zitten......met een werkelijk prachtig resultaat! Lekker genieten van het sfeervolle resultaat nu,
    fijne avond nog van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, een echte ANNA kamer ♥ Mooi hoor, en dat bord met Angels Gather Here, ook al weer zo mooi :) Ja ben dol op engelen dus dat viel me meteen op natuurlijk.

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's!
    je beeld vind ik helemaal geweldig
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijk plekje heb je daar van gemaakt! prachtige foto´s, ze kunnen zo in een tijdschrift. groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ik er van vind???.....GEWELDIG !!!...je kan nog meedoen hoor met de foto shoot.....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zoeken altijd huizen dus het kan ook als je klaar bent zeg maar......ik ken die mensen persoonlijk dussssss.......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachthuis en wat een mooie spulletjes heb je. Ik ben even een beetje jaloers hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anne ik ben sprakeloos, ik dacht dat het ging om foto's uit een wonnblad zijn het jouw eigen foto's wat onvoorspelbaar gaaf wat heb jij gevoel voor kleur met wit en stylen en wat onwijs gaaf brocante, petje af, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super !!!!!!!!!!!!!!!!
    wat is het leuk geworden en een prima sfeertje!!!
    kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent!
    geniet ervan...

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gezellig heb je het
    leuke foto's
    fijn week-end
    vr groetjes Manja

    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Meid,wat wordt het prachtig!
    Dat doen jullie toch maar even mooi weer he,super!
    Lekker gevoel he als er weer iets af is,wat kan je dan genieten :-)
    Fijn weekend hoor groetjesssss ons

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Anna, how are you?
    What a beautiful decor of your home! What a beautiful home you have! I love the furniture
    old. You know, have a good time that I am to say that here in Brazil has
    Tamar project that takes care of turtles. It's very beautiful work that people
    do. You would love it if you could come here and learn. I'll post the site
    for you know better. I hope that you'll enjoy. http://www.tamar.org.br/
    Kisses, Rozani

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Rozani
    Thanks!!! Your the best!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Anna, ik blader zo nu en dan wat rond op je blog. Helemaal leuk zo, dat sfeertje bij je thuis! Ik vind vooral die glas in lood ramen zo heel sfeervol staan.
    Je boft maar dat je mannie die sfeer ook zo leuk vindt. Hier is dat jammergenoeg ietsje anders, maar goed, het is zo wel ons huisje, past ons wel goed :-)
    Je hebt wel lekker veel ruimte om alles te pimpen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.