~Pastel….

     
Hier even een foto als voorproefje!!!

De kast is (zacht) Licht Blauw geworden,
een beetje
moeilijk te zien op de foto, misschien valt het
beter op als de muur erachter wit is geworden,
en  dát ga ik vandaag doen…
Ik moet ook nog de deuren en de Planken van de kast
voor een 2de keer verven!

Het Pastelservies heb ik via MP gekocht,
28 onderdelen, en in verschillende kleuren!
Borden, Schalen, mokken
en Soepkommen en deze mooie soepterrine!!!
Super Blij ben ik daarmee, dat kun je vast wel geloven!?

Nog even geduld Dames, dan krijgen jullie
Méér foto’s te zien!
XXX

5 opmerkingen:

  1. ik wacht met smart af...
    heerlijk dit soort foto's
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi,hoor,toevallig hebben wij laatst ook via mp twee soepterrine’s gekocht precies dezelfde als op je foto.
    Ik ben er ook ontzettend blij mee.

    Gr Inka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk !!! ben zo benieuwd !! heb je nou nog naar mijn pastel verzameling gekeken op mijn blog????..........liefs liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleur van je kast is MOOI ♥♥ Goed gedaan hoor, en je servies lijkt me ook al zo mooi. Ben dol op pastel (alsof je dat nog niet wist ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heb je daar al eens gekeken onder het rubriekje pastel servies ergens in mei.....???????

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.