Het kleine voorkamertje is helemaal leeg gehaald,
de vloer geschuurd en daarna een paar maal gestofzuigt
en gedweild en vandaag heb ik 'm in de
eerste laag witte beits gezet;
Morgen ga ik alsnog een 2de laag aanbrengen...
één nadeel is dat mijn pc daar altijd stond en nu dus niet meer!
Richard heeft gelukkig ook nog een pc maar daar heb ik geen
concepten en geen foto's opstaan
dus ik kan verder niets posten dan deze tekst....
Ach ja, jullie moeten gewoon nog even geduld hebben
waarschijnlijk heb ik a.s Maandag wel weer mijn eigen computer,
en zal ik (heel veel) foto's plaatsen;
BELOOFD!

Iedereen alvast een Fijn Weekend toegewenst,
en morgen is mijn Lieve Pappie Jarig
dus vanaf hier alvast Gefeliciteerd,
Heel Veel Liefs en een Fijne Dag.
Ik zie u Morgen!!!

1 opmerking:

  1. ik doe mijn ogen dicht en maak mij een voorstelling en 1 ding weet ik zeker het word heeeeel mooi, liefs irma en een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.