~Nieuwe Vondsten!

    
Alle Spullen die ik kocht in die Belgische
kringloopwinkel zijn schoongemaakt
en op de foto gezet!
Hier komen ze dan…
Zoals beloofd!
Als eerste een hele mooie Draad (fruit) schaal;


Een oude Botervloot van Boch en een
groot plat bord van Maastrichter Aardewerk!
en een gehaakt vierkant kleedje.

  


Een verroeste Oude Bakvorm…


en een houten plateau die ooit heeft gediend als
onderkant van een glazen stolp.
maar ook nu nog geschikt voor allerlei
andere doeleinden.

       

  
En een prachtige houten kist!


Dit dienblad heb ik al tig jaar,
maar is nog altijd mooi op de salontafel,
Hier met JDL tijdschriften en een paar kaarsjes,

De stenen herfstfiguren heb ik bij de Action gekocht
en de kaarsenhouders heb ik van de buuf
gekregen omdat ik 3weken voor hun post
en planten heb gezorgd terwijl zij
op vakantie waren..Lief hé?
Ze zijn van Riverdale.


Riverdale is gekend om zijn leuke spulletjes
in koloniale, antieke sfeer.
De zeer decoratieve artikelen zijn stukken
die uw interieur een eigenzinnig tintje
kunnen geven. Riverdale biedt kleinmeubelen,
lampen, potjes, vazen en allerlei decoratie aan.

Neem HIER eens een kijkje.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè... met zo'n lading mooie dingen thuiskomen. Veel plezier ermee. Fijne dag nog, groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Anna wat een prachtige kist en je andere vondsten plaatjes!! Ik heb nog een leuke mededeling voor je hihiih Ik heb je getikt! tja ik weet het ik ben getikt maar jij nu ook!!
    fijne dag hoor
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke post zeg......
    En dat mandje en die kist....doe mij zo'n kringloop winkel in de buurt.....
    Prachtig en zo gezellig bij je.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gave vondsten,heerlijk is dat en dan een plekje bepalen,ik kan daar soms een hele middag over doen,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.