~Raamluiken…


We zijn al een tijdje op zoek naar oude luiken
voor ons raam aan de voorkant van het huis,
maar helaas zijn de meeste
te kort of te veel geld voor ons budget!

Maar soms moet je gewoon geluk hebben…

Deze luiken vond ik op MP voor 10 euro p.s
en die meneer had er nog 3 staan, dus ik heb ze
alle 3 meegenomen, hij vertelde dat hij een
verwaarloosde boerderij uit 1880 had gekocht en
daar had hij ze er vanaf gehaald, want
de boerderij moest een moderne
uitstraling krijgen en dus met nieuwe luiken!

Wat Zonde van zo’n oud pand maar ik was blij met
mijn oude luiken!

 


Ze zijn donker groen geschilderd
en dat is niet echt Anna’s Style ;o)

Dus heb ik gisteren een paar uur staan krabben,
bij de onderste laag aangekomen
wat waarschijnlijk de originele verf is? 
en die blauw grijs is,
die dus helemaal perfect en goed gekeurd LOL

De luiken passen helaas niet voor het raam ;o(
maar niet getreurd,
Binnen staan ze ook super!! hihi

     
Ik heb vandaag geloof ik nog wel wat te doen!!!
De andere luiken moeten dus ook nog
van hun verflagen gestript worden!

Lieve Groetjes en Fijne zondag

7 opmerkingen:

  1. wat een klus maar wat zijn ze gaaf, die hebben op jouw staan wachten, veel succes met de andere twee die worden net zo mooi als deze liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh vind ze nu al prachtig.....
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Fijne zondag en klus ze.
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gelukje zeg!! mooi ook die grijze kleur alhoewel ik zelf groen heb hihi fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Anna,wat gaaf.Ze zijn geweldig.Leuk dat je zo'n koopje hebt gevonden.Wel even wat werk maar klaar is het super.
    Groetjess.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zo'n luiken en ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een klus... maar inderdaad een prachtige mooie grijze kleur
    jammer dat ze niet passen... maar je kunt ze niet laten liggen voor dat geld toch?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.