~Kroonluchter…


We zijn afgelopen zaterdag naar een
kringloopwinkel hier net over de grens in België
geweest, het is in een hele grote hal,
die bomvol staat…je ziet bijna door de bomen
het bos niet meer! en het is er heel erg stoffig!
Als je er ook maar iets aan durft te raken…

 

Maar als je die vieze handen niet erg vind?
Dan staan er toch nog best wel leuke
spullen tussen, wel eerst even zoeken hoor!!!

Zo vond ik deze kroonluchter, vies, stoffig en in
de verkeerde kleuren, maar ik vind ‘m super!!!
Lekker Kitsch hé? hihi


Als die schoon is gemaakt
en wit gespoten, en dan aan het plafond hangt
Dan weet je vast niet wat je ziet!!!

Gewoonweg Een Plaatje!!

 

 

Ik heb daar nog meer gevonden,
maar dat is zo erg vies
dat ik ‘t eerst eens wil schoonmaken
voordat ik foto’s maak en het jullie laat zien!
dus dat hou je nog tegoed!
XXX
Een hele fijne week!

9 opmerkingen:

  1. hij is super ik zie hem al helemaal voor mij in het wit, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zal vast heel mooi staan Anna, je moet er soms inderdaad goed doorheen weten te kijken.
    De luiken uit je vorige post zijn toch ook mooi geworden ,in het grijs zijn ze super gewoon.
    Fijne dag vandaag ,lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja de kleuren zijn inderdaad nu nog niet geweldig.. maar in het wit is hij vast geweldig!
    een goede vondst
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joh die is echt mooi, vooral in het wit )met een klein beetje roze lol'

    Groetjes van Marian de pink princess, kan weer eens niet inlogen op blogger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor je reactie...ja wat ben ik goed geworden hier in he... maar af en toe kom ik nog iets tegen dat ik nog niet weet maar al doende leert men
    ik vind het heel erg leuk maar wel tijdrovend en verslavend..
    het is goed dat ik op dit moment niet werk want ht kan niet bij mijn baan erbij vrees ik.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Anna...ik denk inderdaad als ie wit is straks.....het een plaatje is !!...fijne week liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk vies kitsch ding.... maar daar weet jij wel raad mee...ben benieuwd naar je andere vieze dingen...zal vast iets moois zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOh ik ben benieuwd naar de witte versie!!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihih ja Anna jij bent door mij getikt en nu de vraag aan jou om de vragen te beantwoorden met 4 antwoorden elk en dan weer 4 anderen tikken
    Succes!! hihi errugg hé
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.