~Up-Date klussen


Het 2de raamluik heb ik in de tussentijd ook
al schoongekrabd en het 3de ook, alleen zit
er onder de verf van het 3de luik geen laag verf meer,
dus de groene verf is in het hout getrokken,
dat houd dus in dat het luik eigenlijk
gewoon groen eruit blijft zien,
ondanks dat de verf er allemaal af is!
Jammer maar helaas, dan vinden we daar
vast wel een ander plekje voor…LOL

 


Richard heeft een wandje met schroten bekleed
en die heb ik voorzien van een laagje verf
in een zacht grijze tint, zelfgemengd!
Vandaag ga ik ‘m nog een laagje geven,
en als die vanavond droog is, kan Richard
de vloer schuren en dan kan ik morgen
een eerste laag witte beits erop zetten en dan
de dag erna, een 2de laag en dan kan ik, als alles goed gaat
a.s zondag het kamertje inrichten!
WAUW… Spannend hoor!!!
  

Het word mijn eigen kamertje waar ik een
lekker zittende stoel neer wil zetten,
waarin ik kan handwerken en dan de schuifdeuren
kan sluiten als ik er niet ben,
zodoende kan ik alles laten liggen...
die 2 witte hondjes van ons, vinden het erg leuk
om met mijn bollen wol ed. te spelen!
dat is natuurlijk niet echt leuk...;o(
maar ik krijg het ze gewoonweg niet afgeleerd..
dus dan lossen we het zo maar op!!!


Dit is de plafonniere die in de keuken hangt
heel functioneel, maar absoluut niet Anna’s Style!
Het is ook nog eens van kunststof, dus
ben ik al een tijdje op zoek naar een kroonluchter,
Op Marktplaats worden er genoeg aangeboden
en toen we laatst in die Belgische Kringloopwinkel waren
hingen er ook verschillende aan het plafond,
maar de goedkoopste daar was 150 euro.
Tja die hebben we dus maar gewoon laten hangen,
misschien een idee om van mijn verjaardagsgeld te kopen?
alleen duurt dat nog een paar maand ;o(


en nu wil het geval… dat ik gisteren bezoek kreeg
van mijn overbuuf en zij had iets voor mij, of
ik even wou komen kijken in haar auto,
Haar moeder gaat kleiner wonen en moet opruimen
en de buuf dacht dat dit niet in mijn huisje zou
misstaan, mijn verbazing was groot,
dat kun je je vast wel voorstellen want wat
had ze voor mij meegenomen?
Jawel een kroonluchter met écht glas!!! JOEPIE!!!

     
Na een opknapbeurt, sommige glaskralen
zitten los. de kapjes hmmmm daar kan ik vast nog
wel iets anders voor verzinnen, en een 
keertje de witte spuitbus eroverheen?
FANTSTISCH toch?
Soms moet een mens gewoon een keertje geluk hebben!
Zie je ‘m al hangen?? hihi

  afbd 330
Lieve Groetjes en
zoals je kunt zien en lezen,
heb ik nog genoeg te doen de komende dagen.

Later!!! XXX

6 opmerkingen:

  1. JOH wat een gelukje zulke overburen:) Hij is mooi, heel erg mooi...vooral in het wit ;) zie het helemaal voor me. En je luiken zijn ook mooi geworden, jammer van die ene groene, maar ach....daar vind je VAST wel een goeie bestemming voor ;)

    Liefs en klus-ze van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie hem al hangen Anna , maar lees maar eens in mijn post ,ik zie wel eens meer hangen .......
    Je kamertje wordt echt super joh , mooie luiken , mooie kleur op de schrootjes , witte vloer en dan ook nog zo'n mooie kroonluchter( soms moeten dingen zo zijn )
    Nou ik wens je veel klus-en verf-plezier en ben erg benieuwd naar de resultaten , veel foto's maken he.....
    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij hebt echt geluk!
    wat leuk en ik ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien....
    FOTO!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofferd...wat een prachtlamp.
    Enne je luiken..zo mooi! En dat glas in lood dan......
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi mareth

    Het schiet aardig op.
    Jullie hebben ook 'n mooi huis en helemaal in jullie stijl
    Ik lees het met veel plezier
    Fijn weekend
    Klus ze
    Groetjes Henriette xx

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.