~Voorkamer


Onze woonkamer is verdeeld in 3 gedeeltes,
Het kleinste gedeelte is aan de voorkant van het huis
en geeft zicht op de straat.
Op de foto hierboven zie je het kleinere Zijraam
waar kathedraalglas in zit!


Dit glas kenmerkt zich door de helderheid en
doorzichtigheid en komt voor in vele variaties
en tientallen kleuren, met kleine belletjes lucht,
kleine streepjes en kleine onregelmatigheden.
Als er licht op valt geeft het een zeer mooie
verstrooiing van het licht.
(Info van internet)



Tussen deze kamer en de andere kamer zitten
En-Suite deuren met glas in lood.

De bedoeling van dit kamertje is, dat het geheel
mijn kamertje word, hier kan ik heerlijk zitten
met een boek of een JDL, maar ook handwerken!
De 2de kamer is onze woonkamer waar
onze Chesterfield staat en de TV.

De kamer daar weer naast word/ is Richard’s kamer
vol met boeken en computerspullen!
Eerlijk verdeeld toch?



Afgelopen Vrijdag zijn mijn ouders geweest
om mij te helpen, mijn vader heeft mij geholpen
met behang eraf halen, maar nog schiet ‘t niet echt op.
Er zitten nl. 3 lagen op, waarvan de bovenste ook
nog eens enkele malen is gewit!
Toen hun eenmaal weg waren ben ik nog even
doorgegaan,
en afgelopen zaterdag ook nog en de muren zijn
nóg niet schoon, Ik moet rondom het raam, verwarming 
en rondom het raam met glas in lood nog,
waar ik vandaag weer mee door ga…
Hopelijk is het dan vanavond behangvrij!

De aanhouder wint…Altijd!!!

   
Kijk eens naar de weerkaatsing van het zonlicht
Mooi hé?

   
Als de muren schoon zijn,  is de vloer aan de beurt,
die gaat er helemaal uit, ik ben benieuwd
wat we eronder aantreffen!
In ieder gedeelte van de woonkamer ligt een
ander soort vloer, Ik wil graag in ieder gedeelte
dezelfde vloer, een klein beetje eenheid creëren!!!
  

Lieve Groetjes en een fijne week!
Ik hou jullie op de hoogte van mijn geklus!!!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n huis en dat verbouwen!
    Mooi die ruitjes!
    Ik was nog helemaal nog niet klaar met mijn blog, drukte op de verkeerde knop..oeps :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die schuifdeuren en raampjes!! Ben er verliefd op!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een klus heb je nog voor je.
    Maar het wordt vast prachtig.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh je deuren!! wat mooi!! kijk dat is nou nog eens een droom!
    ennuh ik ben benieuwd misschien wel een prachtige houten vloer wie weet??
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Ana, how are you?
    I love the decor of your home. Each time you make a post ... I'm
    impressed with so many beautiful things you have.
    You have very good taste. Congratulations on your beautiful home decor and so beautiful
    and creative.
    Kisses,Rozani

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you Rozani, you're very sweet!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.