~Nieuwe vondsten!

 

Ik kon het weer eens niet laten om weer
eens te gaan kringlopen!
ik heb een paar leuke spullen weten te vinden!
Allereerst een soort van pollepel met aan de steel
allemaal cijfers, misschien grammen?
Heeft iemand enig idee waar dit voor gediend heeft?
Ik neem aan dat ie niet meer compleet is?

      
Mijn oma Anna had vroeger ook zo’n
Suiker Dispenser, ik heb er altijd ook eentje
willen hebben maar nooit eentje kunnen vinden
waarvan de prijs mij ook aansprak, en nu
dus voor 1euro tja dan kan ik ‘m toch
echt niet laten staan hoor…LOL
Er staat ook nog de naam ‘Van Nelle’ in
gedrukt te lezen!

Kijk hoe mooi die theedoek weerspiegelt
in de suikerpot…

 

Een Emaille broodtrommel in Petrolkleur!
Ik wil graag de kleur Antiek blauw in de keuken, dus
deze zal vast prachtig bij passen als die eenmaal klaar is!

  

Een oud roestig en heel zwaar strijkijzer met een paar
vierkante kleedjes met geborduurd
bloemetje en een gehaakt randje rondom!

 


Voor mijn handwerkkamertje zocht ik nog
een houten bijzet tafeltje, en hier vond ik er eentje,
nog wel even schuren en te schilderen!

 
en als laatste vond ik nog in een rommeldoos
een oud bakblik, ook voor maar 1 euro…
Dus ik had weer een goede vangst met veel leuke spulletjes
die nu allemaal weer een plaatsje moeten
zien te vinden!
No Worries, dat zal vast wel lukken!

2 opmerkingen:

  1. waanzinnig !!!!!!wat een vondsten en nu een mooi plekje zoeken maar dat zal het probleem niet zijn, leuk antiek blauw in de keuken, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he je hebt echt een supergoede dag gehad
    wat leuk die lepel met meter!
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.