~Brocante Markt


De Brocante Markt die we gisteren
in België  bezochten,
was ong. 8km lang en dan ook weer 8km terug.

Wij hebben niet alles gelopen hoor, want het
was er druk, warm en duur!
Het viel mij op dat er vooral veel kramen waren
met servies, oud en nieuw Speelgoed,
Boeken en LP’s en Verder nog Heel veel
schilderijen en oude Foto’s.
 


Zoals jullie waarschijnlijk wel weten
ben ik dol op poppen en beren, en bij het zien
van deze 2 lieverds, was ik meteen verkocht!
Hetzelfde telt voor de veel geknuffelde beer!


Deze mint kleurige Emaille Irrigator heb ik een
ander doel gegeven
nl. om touw in op te bergen en
als je touw nodig hebt kun je onderaan
het benodigde eraf knippen!

Uiteindelijk komt ie in mijn hobbyruimte terecht!

 

 

De Brocante markt was
erg groot en er was veel te koop,
maar in principe weinig voor mij/ons.
maar toch heb ik een paar prachtige spullen gevonden.
en dat maakt alles goed!
Voorlopig zit ik met m’n benen omhoog!

Lieve Groetjes en
een fijne week gewenst! XXX

7 opmerkingen:

  1. Hoi Anna,

    Wat was alles duur daar he.Zo zie je wat wij een moeite moeten doen om spullen voor de winkel te kopen.Toch leuk dat je nog wat hebt gevonden.Leuk hoor die poppen.Ik hoop dat je een leuke dag had.Groetjess.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, die veelgeknuffelde beer, geweldig toch, als je daarbij gaat wegdromen dat iemand die waarschijnlijk een half leven met zich mee heeft gesleept, heerlijke vondsten heb je gedaan!
    Fijne week van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke vondsten stuk voor stuk.
    Genieten.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. go,,anna,wat een mooie poppen,ga je ze ook nog van kleertjes voorzien.en dat emaile,geweldig hoor.
    lieve groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spullen heb je weer gevonden......pas maar op ,je moet straks weer verhuizen dan kun je het niet meer kwijt.....als je huis af is kun je alsog foto's sturen hoor.....ze zoeken altijd mensen ....fijne week liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Oma Nijn
    Nee ik vind de popjes zonder kleren helemaal geweldig!

    @Ria
    We werken hard om de JDL style te realiseren maar dan wel een beetje Anna Style er tussen door...
    het word vast helemaal super, en dan kan ik mij ook opgegeven, ook via jou dan??? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zo`n markt,alleen jammer dat het zo duur is dan,leuk het touw in de kan,beren vind ik wel leuk,maar poppen heb ik niets mee,haha heb Chucky gezien,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.