~Tilda

tone finnager
Dit is Tone Finnager uit Noorwegen.
Zij is de ontwerper en eigenaar van het merk
TILDA, opgezet in 1999


tilda
TILDA

 

Haar nieuwste boek is uit;
’TILDA WITH LOVE’
gisteren heb ik dit prachtige boek gekocht…
Vanwege de vele regen weinig kunnen doen in de tuin
dus maar eens lekker gaan shoppen..
en omdat ik nog géén scanner heb aangesloten
(vanwege verhuizing) heb ik enkele foto’s 
uit  het boek op internet gezocht en
hier geplaatst.

Tilda-with-Love-Kinderkamer


Niet alleen de knutselprojecten
vind ik super leuk, maar ook de fotografie en
de locatie waar de foto’s zijn genomen!
en die geweldige nostalgische brocante sfeer..
WAUW..Helemaal in Anna Style dus..hihi
De schitterende kleurenfoto's doen m’n vingers kriebelen,
en m’n hoofd draait overuren!


tilda-detail

Zachte dekens, knuffelberen, opbergzakjes,
kussens, prikborden en nostalgische handtassen,
quilts...
Voor alle nostalgische meisjes is dit
een droomboek.

De zoet gekleurde spulletjes
zijn ook stuk voor stuk
geschikt voor de
baby- of kinderkamer .
Achterin het boek zit als extraatje een volledig
hoofdstuk vol ideeën om de kinderkamer
prachtig aan te kleden.
Mét patronen en werkbeschrijvingen.
(Dit Stukje tekst van internet)


KLIK HIER voor de Tilda website.

Tilda With Love Atelier

Tilda-with-Love-Woonkamer

7 opmerkingen:

  1. Jaaaaa, ik heb 'm ook, en hij is super. Heb er al verschillende dingen uit gemaakt.
    veel plezier ermee, maar dat kan niet anders met zelke mooie patronen en foto's.
    Groetjes van een tildafan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk !! fijne zondag !! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Anna, leuk dat je Tilda hebt ontdekt. Tilda with Love is geen nieuw boek maar een boek wat jaren geleden door de Ariadne is uitgegeven. Nadat de Ariadne het niet meer wilde herdrukken is een andere uitgever het gaan doen en gelukkig maar want het is een geweldig boek. Maar er zijn daarna nog veel meer leuke boeken verschenen. Ik ben enorme fan van Tilda en verkoop praktisch alles wat er is van Tilda. Heel veel plezier ermee! Groetjes, Gepke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH moet ik ook weer eens kopen, later :)

    Liefs van Marian, de pink princess

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keek net even op de website, en het boek heb ik dus al lol.
    Scheelt weer hihi

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig he al die mooie ingerichte hoekjes :-)
    Geniet van je zondag!
    Laat je gauw weten wanneer we komen,we hebben net te horen gekregen dat kars een hernia heeft dus moet even zien wanneer het wordt en dus wanneer hij weer wat kan.

    groetjesssssss karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf hoor,haar papier word veel voor kaartjes gebruikt,ik wil straks in de winter ook een papierpad van haar met roosjes en ga weer wat kaartjes maken,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.