~Poehé!!!

 

Wat een vreselijke klus heb ik de
afgelopen dagen gehad!
Jullie kunnen je vast nog wel de
bovenstaande foto herinneren? 
en het snoer waar ik overheen schuurde
en dus in 2 gedeeltes was? klik klik

Richard heeft ‘t hersteld, zodat ik weer
verder kon met m’n klusje, het apparaat
hebben we voor
een week gehuurd, en moet vandaag terug…
Ik ben erg benieuwd wat ze ervan zeggen!

 

 

Gelukkig is de vloer mooi schoon geworden.
Kijk maar eens wat een verschil?
en kijk toch eens naar die prachtige
spiegeling van  de zon in het glas in lood raam…
Wat Super Mooi toch?


Ik heb heel hard gewerkt
en Richard heeft ‘s avonds ook nog een paar keer
goed geholpen, anders was het mij vast niet gelukt!
Ik heb de vloer goed gestofzuigd en gedweild
en daarna in de witte beits gezet.
En zie hieronder het resultaat…
Ik heb zeer zeker eer van mijn werk, toch?

   
Ik werd van de week wakker met een
geweldig idee in mijn hoofd, 
Waarom zou ik hier de logeerkamer
van maken? waarom niet mijn hobbyruimte?

Deze kamer is groter, heeft een wastafel
en heeft 3 ramen dus lekker veel licht.
De andere kamer is groot genoeg voor als
er eens iemand komt logeren.

Even met Richard overlegt en de beslissing
is gevallen, om er mijn nieuwe knutselkamer
van te maken, tenminste totdat mijn officiële
hobby ruimte klaar is, maar dat duurt misschien
nog wel meer dan een jaar en zolang kan ik toch
niet wachten met knutselen!?
Ondanks dat ik veel klus in huis,
mis ik toch heel erg mijn gefreubel!!!

 

Als de vloer droog is, dan nog even de plinten
en dan kan ik gaan inrichten, en
dat is het leukste wat er is, zeker na zo’n zware klus!
Word Vervolgd!

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige hobbykamer!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig idee om hier je voorlopige hobbykamer van te maken. En wat is je vloer mooi geworden...chapeux hoor ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me een geweldig idee om hier je hobbykamer van te maken. Natuurlijk moet je de mooiste kamer voor jezelf houden want je gaat hier veel uurtjes in doorbrengen en een klein kamertje kan ook een heel leuke logeerkamer worden.
    Je vloer is prachtig geworden, misschien veel werk maar ik vind het resultaat echt geweldig mooi!
    Fijne week van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid jij hebt eer van je werk zeg!!
    wat geweldig geworden en jaaah een super knutselkamer
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind je het heeeeel erg als ik in herhaling val met mijn reactie????ik weet niets anders te zeggen wat een berg werk en wat word het allemaal gaaf, geweldig die vloer ohhhh zo'n hobby kamer wat een luxe, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Anna,dat is echt mooi geworden zeg.Zo zou ik de vloeren ook graag willen hebben.We zien echter te veel tegen het werk op,en zijn eigenlijk alleen nog met de winkel bezig.Maar ooit komt het er van.Ben benieuwd hoe je hobbykamer er straks uit gaat zien als het klaar is.


    Daaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge Anna, wat een energie leg jij toch altijd aan de dag en wat is het mooi geworden. Kan me voorstellen dat dit een geweldige ruimte is om te knutselen. Net wat je zegt, zo'n logé heeft er in die andere kamer allen zijn of haar ogen in dicht te doen. Kun je deze een heerlijke bestemming geven. Ik heb de perikelen gevolgd met snoer en vloer. Maar jullie hebben eer van je werk hoor, hij is werkelijk prachtig geworden....stiekem klein vraagje...hoeveel kamers heeft jullie huis en wat staat je nog te wachten. Of ben jij als een wervelwind door al die kamers gegaan en is de boel bijna klaar? Jij bent sneller dan het licht, beetje verdelen hoor anders heb je straks niks meer. Hi, hi, of kun je het in je hart missen als kiespijn?
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.